reklama
reklama
"Sluší se, aby žena žila pod botou muže" (Turecké přísloví)

Co si myslí české konvertitky k islámu o znásilnění?

Autor: Redakce | Publikováno: 2.12.2006 | Rubrika: Islám
Ilustrace

Má muslimská žena vyhovět manželovi v sexu pokaždé, kdy se jemu zachce? Co je a co není znásilnění? Jak se české muslimky dívají na manželské povinnosti? A co mezi sebou muslimské ženy řeší a co je zajímá? Podívali jsme se za Vás na chat komunity českých sester a vybrali zajímavé pasáže, týkající se sexuálního života muslimů.

Dokumenty ke stažení ve formátu PDF (80kB a 283kB)

reklama
5489 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(núr-i, 2.12.2006 21:08:58)
Odpovědět
Tak často, jak si řekne muž, ale existují zdravotní a osobní omezení.
Muž musí vyhovět ženě také tak často, jak si řekne, jen pro něj neexistuje žádná výmluva,proč by nechtěl, kromě vážné nemoci.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(já, 3.12.2006 17:00:09)
Odpovědět
on JE rozdíl mezi teorií a praxí. Jinak by o tom nebylo třeba teoretizovat :-))
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Bačík, 2.12.2006 22:33:12)
Odpovědět
Zajímalo by mě, jak by se česká konvertitka smířila s dalšími třemi ženami, které by si její muž vzal. Bigamie a polygamie je zatím u nás trestným činem, ale až nastoupí právo šaría, co potom?
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(richard, 3.12.2006 15:18:55)
Odpovědět
Pamatuji si z fakulty, ještě za doby komančů, mimojiné také na ty naše "arabely":))) To máš tak: je zamilovaná do bohatého exota, který ji pochopitelně nic negativního o islámu neřekne, jednak proto, že je muslim, jednak proto, že skutečně touží mít doma modrookou blondýnku, nebo alespoň bílou euroholku, je to doklad jeho mužnosti a společenského postavení, mnohem lepší než když má doma jenom místní holku. A ta naše "arabela" nechce vidět, nechce slyšet, nepřesvědčíš ji. A nepřesvědčí ani zoufalé dopisy "arabel", co jsou již doma, někde v Asií, nebo v Africe a zjistily, že nejenže nejsou respektované manželky a partnerky, ale jsou faktické otrokyně, co jako nemuslimky musí absolutně poslouchat první, druhou, třetí muslimskou manželku, dělat cokoliv jim řeknou a nechat se od nich bít, kdykoliv se jim zachce a i když konvertuje tak postavení se na úroveň, co očekávala se až tolik výrazně nezmění, nebudou na ni tolik zlé, protože už je sestra ve víře, ale pravidla hry, na ktré není z Evropy zvyklá respektovat bude muset. Po dobrém, či po zlém. A nikdo jí nepomůže, ani náš stát, nemá na to mechanismy i kdyby měl vůli. Jediná její šance je pokusit se utéct na vlastní pěst. V nejlepším případě má alespoň doživotní orientální přepych, pokud ji ovšem její muslimský manžel nelhal o svém postavení a neskončila v zaostalé vesnici kdesi v subsaharské Africe, v rodině pastevce. V tehdejší době ty dopisy v Mladém Světě občas zveřejnili, aby varovali, marně:))) Daň za neznalost a naivitu může být vysoká. České válečné zajatkyně, co se za tureckých válek v 17.století vrhaly do řeky Moravy, dobře věděly proč volí raději smrt, než žívot v otroctví, byly inteligentnější než dnešní "arabely". V zájmu objektivity ale dodávám, že nečekané vystřízlivění po následování manžela do jeho vlasti není specialitou pouze islámu. Každý, kdo si zvolí partnera/partnerku z cizí země, by si měl o tamějších zvyklostech zjistit ve vlastním zájmu co nejvíce a nespoléhat na brýle romantické lásky.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(camille, 9.12.2006 18:29:53)
Odpovědět
Podle šerietu, či minimálně podle hanáfíjské školy, potřebuje muž k dalšímu sňatku souhlas všech stávajících manželek. Pokud se s tím nechce smířit, tak jednoduše tento nedá. Pokud ji manžel nepřesvědčí, má smůlu.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Bačík, 19.12.2006 20:56:35)
Odpovědět
I Mohamed potřeboval souhlas všech svých manželek? A potřeboval souhlas i ke znásilnění?
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(fatma1, 3.12.2006 9:55:49)
Odpovědět
Tak tohle je na zalobu! Co je komu do toho co se deje u druhych doma??? a zejmena si ''redakce'' nema privlastnovat neco co napsali druzi. Poznamenej si redaktorko tenhle hadis: Prorok Mohammad (mir s nim) rekl: Kdo se podiva oknem do domu druheho, vyloupnete mu oko. Islam, narozdil od autoru techto hloupych stranek si CENI SOUKROMI DRUHYCH a jen perverzni prasak se bude probirat clanky typu jak casto kdo soulozi. Holt jsme (nekteri) v Cechach, no.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(helena, 3.12.2006 11:57:07)
Odpovědět
ono je to spíš oklikou o podřízeném postavení ženy a ne pouze o sexu...navíc české konvertitky si své manžele braly dobrovolně, dobrovolně konvertovaly a rovněž dobrovolně si mnohé vybraly salafi...takže komu tohle postavení vyhovuje, tak ať si ho má, jen by mně VELMI vadilo, kdyby měla přijít doba, která by chování konvertitek považovala za normu
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(richard, 3.12.2006 14:49:36)
Odpovědět
Tady nejsi v muslimské zemi, mohamedánský dobytku a příkazy nějakého vašeho dementa se řídit nebudeme. Sesbírej si svůj džihád a vypadni z Evropy. ISLAM GO TO HELL.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(dexx, 3.12.2006 17:26:13)
Odpovědět
jo, v naší společnosti je to normální, že sexuální chování se zkoumá a píše se o tom. Jestli sis ještě nevšimla. Zkoumají ho odborníci, a ne vyžírky, který žvaněj a snažej se mluvit do všeho, i když kromě recitací koránu nerozuměj ničemu jinýmu, a nikdy se neživili prací. Pokud se chceš řídit do puntíku přikázáními strejdy, který taky mluvil do všeho, a jehož jedinou kvalifikací byly sadismus a pedofilie, odstěhuj se do země zaslíbené. Tam jim zkus do něčeho pindat. Nebo jen tak kecáš ??
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Natalie, 4.12.2006 1:07:17)
Odpovědět
no uprimne receno vyloupnuti oka za nahlednuti oknem doporuci skutecne jen uchyl at uz poustni, nebo evropsky.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(občan 21.století, 8.12.2006 10:54:32)
Odpovědět
Naprosto souhlasím, bohužel, duch středověku nás stále pronásleduje skrze tyto fanatiky...
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Natalie, 4.12.2006 1:05:57)
Odpovědět
fatmo vysum. Tvoje projevy na lide.cz uplne stacily.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(conservative patriot, 4.12.2006 14:31:06)
Odpovědět
A co takhle z těch Čech vypadnout zpátky do Alláhistanu, Fatmo ? :-)
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Los Gaucos, 4.12.2006 14:43:06)
Odpovědět
fatma je tusim v londyne.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Jenda, 4.12.2006 14:39:14)
Odpovědět
Jasne, vyloupnout oko, to je dobry napad:-(Ten Mohamed byl fakt uchyl. Nastesti Mohamed nepsal o internetovych diskusich. A vubec, povolil mohamed diskutovat o sexu na internetu??
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(citizen, 9.12.2006 16:34:09)
Odpovědět
To je super - „mír s ním“ a „vyloupněte mu oko“, fakt nářez! Fsdejde se nyc se fám nestane česi...
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(kion1, 21.7.2012 21:06:36)
Odpovědět
takovou odpornou kreaturu, aby jeden pohledal.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(esad, 3.12.2006 20:33:18)
Odpovědět
ja si myslim ze je to jen o lidech....za prve si myslim ze je vrchol neslusnosti zkopirovat clanky na komunite, ktere jsou soukrommou zalezitosti a spinit je verejne...a za druhe se podivejte kolem sebe ...domaci nasili, znasilnovani je kolem nas uplne vsude , je to v kazde zemi .......jsou dobra manzelstvi jak tady tak v jine zemi a naopak a nikde neni receno ze te na 100% znasilni. to same se stava bohuzel i v cesku nebo ne?je kazdeho vec jakou cestu si zvoli, a myslim si ze dnes uz to neni o "arabelach" jste se zastavil nekde v komunismu a precetl jen knizku "bez dcerky neodejdu"...je treba cist vice a zkusit pochopit.....ja nezastavam ani jedno jelikoz nasili a hlavne domaci nasili je i u nas jen to nikdo tady nepise
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Aussie, 3.12.2006 22:50:50)
Odpovědět
Hele, nechci ti do toho kecat, uznavam, ze i v zapadni spolecnosti "kvete" domaci nasili, znasilnovani a nasili na zenach obecne. Jenomze - a v tom je prave ten point - v zapadni spolecnosti toto vse je kriminalni cin a v muslimske spolecnosti "akceptovatelny standard"
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Natalie, 4.12.2006 1:07:52)
Odpovědět
a hlavne.. mluvi se tu o tom.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Katka, 4.12.2006 13:49:15)
Odpovědět
No, ono je vzdycky lehci hledat chyby u jinych nez sam doma ... to je ceska specialita, nadavat na ty co jsou jini nez my, vyvysovat se a myslet jsi ze jsme pany sveta. Stydte se tady vsichni. Podivejte se sami na sebe, pak kritizujte jinych.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Cynik, 4.12.2006 14:34:37)
Odpovědět
Katka, preber sa. V krajínách s percentom moslimov už okolo 10%ako sú severské štáty, jednoducho v celej zápdnej Európe počet znásilnení vykonaných moslimmi je už vyšší v absolútnych číslach ako Európanov. O ostatných druhoch násilia sa nemá zmyslu zmieňovať. Takže, nepleť si dojmy s pojmami pokiaľ si si neprečítala trochu štatistiky.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Bačík, 5.12.2006 17:40:42)
Odpovědět
Katko, pro mě je nepochopitelné, jak můžeš uznávat proroka, který si nedokázal odříct ani ženu svého adoptivního syna.A zkus se vžít do situace, že Ti někdo zabije manžela i otce a na Tebe hodí svůj plášť, na znamení, že jsi teď jeho. Nenapadlo Tě, že ona třeba svého muže milovala?
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(z Marsu, 7.12.2006 19:43:51)
Odpovědět
Katko,umíte dobře česky, ale občas vás zradí gramatika.Tudíž předpokládám, že jste ze Slovenska. Tím pádem si myslím, že tu pracujete nebo studujete. To nevadí, to je i fajn, ale tím spíš opravdu nechápu, proč se vztekáte na Cechy. Když jsou tak špatní, nemusela jste sem jezdit. I Slovensko má spoustu příležtostí jak pro práci, tak pro studium. Nechápu, co vám jako děláme, že se musíte takto vyjadřovat. To, že obhajujete muslimky, které toálně zavrhly svou kulturu a výchovu a vrhly se na podivně středověkou víru je jiný problém. To, že pro zavrhnou své kořeny, svátky, tradice a někdy i rodinu mi přijde hodně smutné, ale to je na jinou a dlouhou diskusi. Tak jenom taková malá připomínka, nevztekejte se na lidi, jste tu dobrovolně a jsme takoví jací jsme. Ale ne horší než vy. Zdravím.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Mesiash007, 8.12.2006 10:57:06)
Odpovědět
nikoliv standard, ale povinné minimum...
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Ajša, 7.12.2006 21:22:44)
Odpovědět
Z vlastni zkusenosti - 3-5x denne. Rozvadim se se svym manzelem, protoze tohle se vydrzet neda... Vypestoval tak ve me akorat odpor k sexu.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Bačík, 7.12.2006 22:09:23)
Odpovědět
Nemáš strach, že Tě zabije? A pokud máte děti, tak je unese do islámské země a už je neuvidíš. To je praxe z opravdového života, stalo se to mé kamarádce. Podle islámu děti patří otci.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Ajša, 17.12.2006 17:48:14)
Odpovědět
Deti nastesti nemame.
To je dobře, rozchodem nejvíc trpí právě děti.
Re: Jak často se milují české konvertitky k islámu?
(Ajša, 17.12.2006 17:52:26)
Odpovědět
Děti naštěstí nemáme. Snad bude natolik rozumný, že mě nezabije a odjede do své země vy*ukávat se sobě rovnými....
Být křesťanem, znamená následovat Krista, to jste vystihla velmi dobře. Ale on v každém okamžiku svého života plnil vůli svého Otce. (vím, že muslimové toto neberou, ale pro nás křesťany to tak je)
Následovat Krista pro nás znamená souhlas s plánem Stvořitele a spolupráci učinit svět krásnějším. Každý z nás má v tomto plánu nezastupitelnou úlohu, může ji přijmout ( tím smysluplně naplnit svůj život,) nebo odmítnout ( žít naplano.) Ke své úloze jsme totiž stvořeni a pokud ji odmítneme, cítíme vnitřní prázdnotu.
Tolik ke křesťanskému odevzdání se do vůle Boha.
Přemýšlela jste někdy o osudu Vašich křesťanských předků? Myslíte si, že pokud se snažili prožít život jako čestní a spravedliví lidé, tak jsou stejně v pekle, protože nepřijali islám? Ani náhodou.
Věřím, že všechna náboženství jsou zahrnuta v Božím plánu se světem a Bůh soudí lidi podle srdce, ne podle příslušnosti ke kterému náboženství.
To se pletete, muslimové takto Krista berou. Ovšem poněkud jinak jeho učení vykládají, tj. v první řadě popírají jeho božství. Následují ho stejně jako Muhammada, protože věří, že oba učili totéž a to je odevzdání se do vůle Boží. Proto vaše další poznámka o křesťanských předcích nemá žádnou váhu, neboť odevzdat se do vůle Boží může každý, aniž by poznal, co přesně učil konkrétně Muhammad. Nejdůležitější je uznat Stvořitele a poddat se mu - nikomu a ničemu jinému. Co muslimové křesťanům vytýkají, to je vyzdvižení člověka (Ježíše) na úroveň Boha - tedy přidružování. Tolik jen ve zkratce, nelze to tady rozebírat do hloubky, můžu Vám jenž doporučit poznat skutečné učení islámu a ne jen to, jak je prezentováno neznalci nebo dokonce nepřáteli muslimů.
Re: Muslimce
(Bačík, 14.12.2006 18:47:14)
Odpovědět
Měl jsem na mysli, že muslimové neberou Kristovo božství, vztah Otec a Syn. Ono není divu, tato skutečnost přesahuje lidské chápání, a pokud by to Kristus sám o sobě opakovaně neprohlásil, tak by to nebylo v učení církve. Je historickým faktem, že o sobě prohlašoval, že je boží syn. Právě za toto byl nakonec odsouzen na smrt. Je tu rozpor, uznáváte ho za proroka, on snad lhal, když mluvil o svém božství?
Máte pravdu, že islám znám jen povrchně. Zaujalo mě tvrzení, že výraz mohamedán je pro muslima hanlivý. Nechápu proč, mohamedán = následovník Mohameda, co je na tom hanlivého?
Ještě k těm našim předkům. Jak se tedy staví učení islámu k jinověrcům? Může jít třeba křesťan do ráje, i když nekonvertuje na islám?
Jak rikam, toto je na delsi diskuzi a neni mozne to rozebirat tady. Dostali bychom se k verohodnosti Bible a pod. Jezisovo bozstvi neni tak zrejma vec, i nektere krestanske sekty to popiraji, spis je to vysledek ruznych koncilu. Napr. zide Jezise nejen neuznali, ale ani zadneho syna Boziho necekali a necekaji. Cekaji na Mesiase (pomazaneho) a proroka. Coz je zvlastni, vezmeme-li v uvahu, ze krestane ve Starem zakone zminky o Bozi trojjedinosti nalezaji, zide nikoliv. Co se tyka muslimu, dle nich timto prorokem byl samozrejme Muhammad a Mesiasem je Jezis (arabsky Masich), ktery dosud nezemrel, ale je vyzvednut v nebesich a prijde na konci veku jako zivy vladce. Hezky den.
Mohamedan je hanlive oznaceni proto, ze by pak muslimove vyznavali jakesi "mohamedanstvi", tedy nasledovani a uctivani nejakeho cloveka - Mohameda. Ale Mohamed byl pouze prostrednikem Boziho zjeveni. Nabozenstvi se jmenuje Islam, tedy "oddani se do vule Bozi" a vyznavac je muslim, tedy "oddany do vule Bozi". Takto toto nabozensti pojmenoval sam Buh a to nejen v Koranu.
Re: Co si myslí české konvertitky k islámu o znásilnění?
(Lin, 18.12.2006 8:41:18)
Odpovědět
Pročpak se článek zničehonic jmenuje jinak?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama
www.antimesita.eu
Průzkum
Multikulturní obohacení polygamií ? Nová italská ministryně pro imigraci, Cécile Kyenge Kashetu, původem z Konga, se v italské vládě postavila za legalizaci polygamních manželství a Církvi doporučila se přizpůsobit se reálnému světu. Co Vy na to?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď