reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Jak to vidíte s vyvěšováním vlajky EU Vy? Mladí švýcarští lidovci (SVP/UDC) požadují sejmutí vlajek EU v jejich zemi coby imperiálního a totalitního symbolu. Jak to vidíte s vyvěšováním vlajky EU Vy? Více: http://eurabia.parlamentnilisty.cz/Articles/6809-mladi-lidovci-zadaji-odstraneni-vlajky-eu.aspx
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď
"Sluší se, aby žena žila pod botou muže" (Turecké přísloví)

Islámská konference: jak správně trestat ženy?

Autor: -bj- | Publikováno: 7.3.2010 | Rubrika: Islám
Ilustrace

Na jaké kulturní a právní výdobytky se díky multikulturalistům v Evropě můžeme v budoucnu těšit, dává tušit téma připravované islámské konference v Kuala Lumpuru v Malajsii. Věhlasní islámští experti by se na ní měli zabývat kardinální tématikou: Jak správně trestat ženy?

Konferenci zamýšlí uspořádat malajská ministryně péče o ženy a rodiny Šehrizát Abdul Džalilová v odezvu na nejednotnost trestně-útrpného práva v jeho aplikaci na ženy. (To je zajisté velmi lákavá výzva ke kulturnímu obohacení přímo z první ruky, a doufejme, že ani česká ministryně spravedlnosti si ji nenechá ujít. Možná by to nebyly vyhozené peníze ani pro pana ministra Kocába – bylo by tak lze pružněji dopřát svá práva skutečně všem menšinám.)

Ministryně Džalilová považuje šaríu, je-li správně aplikována, za nejkrásnější právní systém na světě. Malajské ministyni jde o to, že smilnice a cizoložnice, ač souzeny podle stejného islámského práva, nejsou ve všech islámských zemích trestány stejně. Tresty sahají od ukamenování, ran prutem (liší se jak v počtu ran tak jejich technickém provedení) až po volbu namísto ran prutem si odsedět jednoletý trest odnění svobody. Ten se ostaně v některých zemích za stejné přečiny vztahuje i na muže. Co je správně, bít ženy či nebít a jakým směrem by se islámská judikatura měla ubírat? Na to by mohli v Kuale Lumpur dát exkluzivní a fundovanou odpověď renomovaní učenci z celého islámského světa, což by ostatně v současnosti bylo velkou výzvou k harmonizaci evropské legislativy, kde si podle průzkumů většina muslimských Evropanů přeje implementaci šaríi do právního řádu EU.

Malajsie je ekonomicky briliantně prosperující země, která se za poslední období může vykázat 7% meziročním hospodářským růstem. V zemi, kde 60 % obyvatelstva tvoří muslimové, platí islámské zákony a pořádky, a v poslední době dochází ke stále citelnějšímu vyhrocování vztahů mezi většinovou muslimskou komunitou a křesťanskou (9 %), popř. i budhistickou čínskou (20 %). Na přelomu roku obletěly svět záběry z násilností poté, co Nejvyšší soud ve sporu o právo užívat malajského slova pro boha allah rozhodl, že tohoto slova mohou rovněž užívat i křesťané pro Boha. Nicméně Státní náboženský úřad již přispěchal s výkladem, že v celém islámském světě je přijat konsenzus, že termín Alláh je vyhrazen pro Boha muslimů, a islámské náboženské a společenské normy se musí respektovat. Západ se do toho prý nemá co vměšovat, tak jako se jemu nikdo nevměšuje do jeho sekularizace.

V Malajsii je dnes stále přísněji postihováno neislámské chování na ulicích. Jedná se zejména o ústrojovou nekázeň žen, ale i daleko hrubší přečiny jako požívání alkoholu, homosexuální či mimomanželský styk. Například Malajská modelka Kartika Šukarnová byla před půl rokem odsouzena k útrpnému trestu za pití piva na veřejnosti. K jeho výkonu sice zatím zřejmě díky popularitě modelky nedošlo. Hůře nedávno dopadly tři mladé Malajky, které za smilství a cizoložství vyfasovaly útrpný trest ranami prutem, který již vykonán byl.

zdroj, zdroj

reklama
1921 čtenářů | 23 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(ll, 7.3.2010 11:33:59)
Odpovědět
Máme se na co těšit. Před chvílí šli dva muslouši městem. Řvali na sebe, jako by jim to už tady patřilo. A jeden se vymočil na domovní dveře.
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(dhimmi, 7.3.2010 22:49:35)
Odpovědět
Mnoha našim vypatlaným spoluobčanům ale víc než muslimští špinavci vadí "američtí okupanti" případně "sionističtí vrazi",kteří prý tyranizují ty nebohé palestince a talibance.Tyto neuvěřitelné srágory jsem si přečetl ve včerejší a dnešní diskuzi na Novinkách.Obvzláště tam exceloval jakýsi soudruh Prokop z rudého Kladna,ten psal stejné bláboly,jaké nám servírovali jeho spolusoudruzi v Televizních novinách asi tak v roce 1987.Sáňka a jeho tlupa musí mít z těch bolševických kreténů radost.
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(orel, 7.3.2010 15:45:29)
Odpovědět
To jako v České republice?
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(ll, 7.3.2010 17:25:01)
Odpovědět
Ano v České republice.
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(Arkanus, 10.3.2010 7:30:59)
Odpovědět
Že bych přece jen šel volit DS?
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(ostravak, 7.3.2010 13:03:35)
Odpovědět
Tak to by šlo vyřešit jednoduše... Kolem baráku natáhnout drát s el. proudem a až bude někdo zase obchcávat barák dostane ránu...
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(.Dina, 7.3.2010 23:56:13)
Odpovědět
Uz jen ten fakt, ze se poradaji konference o tom, jak spravne bit zenu je hrozne, ba priserne.
Vychazeji z toho, ze zenska se musi usmernovat bitim a ridit ji jako jako nesvepravnou. Samozrejme musi byt poslusna vic, nez muzskej. Muslimak posloucha jen Allaha ale muslimka je na spodnejsi pricce, mimo Allaha jeste musi poslouchat a naprosto se podrobovat muzi.
Islamska sharia se rozrusta i v Asii, toto by mel byt dukaz pro apologetiky, kteri kafraji, ze se islam zacina asimilovat. Nezahalene zeny vnimaji jako devky a i za pouziti rtenky dostanou rakoskou. To je danne, jedna se jen o to, kolik ran na zada dostane. Co chcete, i vladni autorita biti zen schvaluje.:
.."Interior Minister Hishammuddin Hussein, explained that the "punishment" caused "pain, but no injuries" and hopes it will not be "misunderstood so much to undermine the purity of Islam." "The punishment - adds the charge of affairs - is a lesson and a way to give the chance to those who make mistakes to get back on the right path."....

Pocitam, ze konecne prohlaseni konference bude znit podobne::" Chcete-li, bijte je, zaslouzi si to, jen opatrne. Nemrzacte si je, o majetek se musi pecovat..."""
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(klo, 7.3.2010 15:11:01)
Odpovědět
Volnost-Rovnost-Bratrství = Ano! Ale nemohu se o toto heslo snažit s jedovatými hady. Zmije se prostě nelíbá.
Lidé jsou si sice v jádru podobni, ale musí být možné se s nimi dohodnout. A k tomu musíme mít odvahu jim tu pravdu říkat a vyžadovat od nich stejné pravdivé jednání.
To prostě ale multikultury nesvedou. Vytvořily systémy lží, proto hadi přilézají, aby uštkly Evropu.
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(kranex, 8.3.2010 1:33:20)
Odpovědět
zenu mozes zbit hocikedy,ona uz bude vediet za co...[arabske prislovie]...co povie Mohamed svojej Aisi ktora ma monokel pod kazdym okom? Nic...uz jej to bolo povedane dvakrat...
dobrý článek k MDŽ
(stará škola, 8.3.2010 8:16:12)
Odpovědět
dík, opravdu dobrý článek k MDŽ!
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(ll, 7.3.2010 8:44:10)
Odpovědět
Doufám, že se inspirují také Markýzem de Sade.
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(Johny, 7.3.2010 9:35:35)
Odpovědět
Zajimavé, dosud jsem si nemyslel, že markýzova záliba ve "spanking" byla podnícena četbou Koránu. :-D
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(ll, 7.3.2010 12:58:57)
Odpovědět
Nezapomeň, že ta Šehrizát Abdul Džalilová je extrémně potrhlá ženská . A co jiného muslimů zbývá mimo sado-maso, když nemají žádnou propracovanou filosofii a kultivovanou estetiku.
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(M., 10.3.2010 12:06:22)
Odpovědět
To co dělají muslimové je opak SM; SM, když se umí, je o vzájemném obdarování dvou lidí (byť krapet ráchlých), ne o nadvládě frustráta nad utýranou partnerkou.

Bohužel to nechápou i četné arabely, které si tak doufají naplnit touhu po muži majícím "navrch", ani někteří rádoby-dominanti, kteří tak chtějí realizovat své neukojené fantazie.

Z první skupiny pochází dost konvertitek i u nás, z řad rádoby-dominantů je mnoho konverzí ve věznicích.
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(dhimmi, 7.3.2010 10:44:06)
Odpovědět
:o)
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(joan. j, 7.3.2010 13:21:26)
Odpovědět
Vskutku příkladně ,velmi usilovně a vytrvale nás muslimáci přesvědčují co jako jediné a opravdu kutně potřebují.Jednu do držky.A pak další a další dokud nejsou zpátky doma na nějaké rodné hromadě velbloudích HO.V.EN a nechčije jim z tlamy krev proudem
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(ll, 7.3.2010 19:25:49)
Odpovědět
Souhlasím s tebou, že facka je dobré komunikační znamení. Ale doufám, že to nebude několik milionů trynitrotuolenů. Co píše ten jistý šilenec o minukleárních bombách to by bylo proveditelné v nějakém jiném vesmíru. Sotva v tom našem. - Leda, kdybychom fyzikální zákony nahradili těmi "m"ohammedovými?
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(joan. j, 7.3.2010 19:34:27)
Odpovědět
Samozřejmě že je to nemyslitelné.Je zázrak že vůbec nějakou válku s "islamským terorisdmem" někdo )USA) začšal.Pochopitelně špatně.Není třeba vést válku s "islamským terorismem".To sám islám je zdrojem tohoto problemu který netkví někde v afghánských horách.Tkví,a to masově, již na našich ulicích.Tím nesnižuji důležitost úderu proti obrovskému výcvikovému táboru muslimáckých kombatantů,jakou nepochybně byl tálibánský Afghánistán.
Jsem si pouze jistý že je strašnou a fatální chybou vymýšlet si jakýsi normální, "umírněný islám" dokonce "umírněné muslimy" - na rozdíl od toho islámu a těch muslimáků "radikálních".Tím se Západní civilizace sama dobrovolně odzbrojila a jako děvka roztáhla doširoka nohy před rychle postupujícím nepřítelem
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(llk, 7.3.2010 22:10:30)
Odpovědět
Protože je zvyklá(ý) každého přijímat podle instrukcí ze svého Prezidia Nejvyššího výboru Bruselského Svazu Sovětských Republik tak každá úřednice sociálního systému vyplatí sociální dávky pro osm muslimských dětí (možná i větší počet). A protože ta kráva je za to velmi dobře placená díky výše uvedené praxi Prezidia tak i když nemá na to, aby se dostala na slunné pláže Arábie a dalších muslimských zemí, kde ji téměř nosí za ty prachy, které přiváží na rukách - nejen na zádech místních velbloudů - tak o tom alespň sní. Takže udělá všechno, aby ti sluneční imigranti své dávky dostali.
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(joan. j, 8.3.2010 11:17:40)
Odpovědět
Ano.Já to "presidium" soukromě nazývám zase bruselským sekretariátem
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(paseka, 7.3.2010 20:18:06)
Odpovědět
Naprosty souhlas (bohuzel). Islam neni ve sve soucasne podobe nic nez kult a pokud neprojde nejakou vnitrni reformou, tak je nesmysl mluvit o radikalnim nebo umirnenem islamu. Takove snahy vidim pouze jako multikulti omlouvacstvi islamu. Oblbujeme tim jen sami sebe a oddalujeme nevyhnutelne.
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(Ivo Slavík, 7.3.2010 19:59:26)
Odpovědět
Někdy si říkám, že se - byť se skřípěním zubů - stanu islamistou, protože musulmani nás vrhnou zpět "jen" do renesenace, maximálně do pozdního středověku, zatímco houfy politicky korektních exotů nalevo od komunistických stran nás uvrhnou do prvobytně pospolné společnosti. To je mi ale volba! Téměř nevyhratelná válka na dvou frontách.
Re: Islámská konference: jak správně trestat ženy?
(llki, 7.3.2010 22:22:41)
Odpovědět
Prosím tě, komunismus tu byl nějakých šedesát let. Ale islám tu je čtrnáct století. Je jako mrtvola, co se nerozkládá, či (Hapkova) ""rána co se nehojí" - ale naopak zanítila se!