reklama
reklama
"Sluší se, aby žena žila pod botou muže" (Turecké přísloví)
Vkládání komentářů je povoleno jen zaregistrovaným čtenářům

Já, muslim

Autor: Jiří Ovečka | Publikováno: 5.10.2005 | Rubrika: ČR
Ilustrace

Infiltrace se v tomto dílu dotýkají aktuální otázky, která se ozývá stále častěji: Je třeba vnímat rozšiřující se počty islamistů v Evropě jako nebezpečí? Autoři tohoto dílu se pro téma rozhodli už koncem minulého roku. Jiří Ovečka k tomu říká: „Poté, co jsem začal pronikat do problematiky islámu v souvislosti s některými dokumenty vysílanými v pořadu Velký vůz, rozhodl jsem se pro tuto formu, která co nejtěsněji zprostředkuje realitu. I u nás se postupně etabluje islám a jeho představitelé stupňují požadavky na stavbu mešit, vznik nových a státem respektovaných islámských organizací (např. Ústředí muslimských obcí) apod. Jakkoliv se snažíme být tolerantní a vstřícní ke všem minoritám, právě v případě islámu se výrazně ozývá obava z rostoucího vlivu této ideologie, tak neslučitelné s naším životním stylem.“

Naším cílem bylo zjistit, jaké jsou názory muslimů u nás a zda hrozí občanům České republiky v případě další expanze islámu nějaké nebezpečí – ať už v podobě terorismu, nebo zavádění islámských zákonů a zvyklostí ( pokud by k tomu měli muslimové v ČR oporu). Na příkladu sousedního Německa je pak v dokumentu ukázáno, kam může ČR dojít, pokud nechá vývoji islámu u nás zcela volný průběh.

Režie: Jiří Ovečka, premiéra: 7.10. na ČT2 ve 21:30 hodin


Mladý muž, který se zhruba dvacetkrát infiltroval do muslimské menšiny, se v tomto dokumentu jmenuje Habib. Vystupuje jako ten, jehož muslimští rodiče již nežijí a on sám teprve hledá cestu k jejich náboženství. Tři okruhy, ke kterým se vztahují výpovědi natočené skrytou kamerou, jsou terorismus, rozdílné postavení mužů a žen a názorová netolerance. a hlavně islamizace Evropy!!! (skrytou kamerou jsou skutečně natočeny jen výpovědi ke třem uvedeným tématům, islamizaci a její nebezpečí posuzují respondenti, kteří nejsou točeni metodou infiltrace, ale kamerou, která je přiznaná. Nebo se pletu?).

Odhaduje se, že ve světě žije zhruba 1,5 miliardy muslimů, v Evropě přibližně 36 milionů a v ČR 10 tisíc vyznavačů islámu. U nás je jich nejvíce v Praze, mají své centrum i v Teplicích v Čechách. V dokumentu je naše situace konfrontována zejména s poměry v Německu, kde úřady oficiálně uvádějí 3,2 miliony členů muslimské menšiny, neoficiální odhady hovoří o 10 milionech.

Obecně lze konstatovat, že se muslimské menšiny téměř neintegrují do většinové společnosti. Při rozhovorech v Německu zjišťujeme, že příslušnost ke komunitě je vnímána výrazně ortodoxně, každého, kdo se snaží vymanit (zejména v případě mladých žen), vyloučí ze svého středu, často dochází k vraždám dívek, jejichž emancipační snahy jsou vnímány jako pošpinění cti celé rodiny. Odhaduje se, že v Německu dochází ročně k 70 -100 vražd „ze cti“. Jsou čtvrti (jako příklad je uváděn Berlín-Kreutzberg), v nichž se muslimská společnost stává většinovou.

V české mešitě v Praze na Černém Mostě absolvuje Habib povinné modlitby, nejvíc se sbližuje s knihovníkem a účastní se také diskusí - jakýchsi osvětových školení. Pokusí se rovněž přivést s sebou do mešity dívku, svou ateistickou přítelkyni. Ženám je ovšem vykázáno jiné místo a velmi nevlídně je poučen o tom, že by měl usilovat o manželství s dívkou stejného vyznání. Dostává do rukou výukové kazety, které poučují o tom, jak se má muž chovat k ženě. Na nich se běžně podává návod, jak a z jakého důvodu ženy trestat, bití je vnímáno jako správné, zavržení či zabití jako přípustné řešení rozporů či cizoložství.

Náboženská nesnášenlivost se opírá o výklad Koránu a výroky Proroka Mohameda, podle něhož celý svět bude jednou islámský. Západní demokracie je vnímána jako zkažená. Jediný přípustný životní styl je ten, který se odehrává s respektem k právu šaría. Teroristické útoky vysvětlují “čeští“ muslimové jako hrdinství, které je třeba obdivovat. Oběť sebevražedných útočníků je srovnávána s činem Jana Palacha. Islámské ženy jsou hrdé na své děti – mučedníky.

Orientalisté vnímají situaci v ČR jako prozatím málo nebezpečnou. Muslimů je relativně málo, jsou rozptýleni a pod kontrolou tajných služeb. Nicméně obava z početního nárůstu muslimů, z jejich snahy prosadit, aby islámské náboženství bylo státem přijato jako všechna ostatní a aby se rozšířila působnost organizací a komunit, je patrná. Na otázku, zda je na místě strach z možných teroristických útoků, odpovídají starší většinou kladně.

Habib se samozřejmě ve skutečnosti jmenuje jinak. Zaujímá optimistickou pozici, chce sám rozhodovat o své svobodě a udržet si odstup od všeho, co se jím snaží manipulovat. Z terorismu strach nemá. V současné době žije v zahraničí.

Premiéra: ČT2 pátek 7.10.2005, 21:20

Repríza: ČT2 neděle 9.10.2005, 03:00

http://www.czech-tv.cz/program/search.php

Stránky režiséra dokumentu: www.tvmy.cz

Ukázka ve zvukovém formátu (vyjádření muslima z české mešity, který srovnává Jana Palacha s islámskými teroristy)

reklama
36910 čtenářů | 46 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Já, muslim
(Mexiko, 5.10.2005 20:54:31)
Odpovědět
At shori v pekle. Mam uz toho tak akorat.
Re: Já, muslim
(andrej, 6.10.2005 1:03:23)
Odpovědět
ty shoříš, já toho mám dost
Re: Já, muslim
(Mexiko, 6.10.2005 11:36:22)
Odpovědět
jo, ja shorim, ale fsteky.
Re: Já, muslim
(andrej, 7.10.2005 14:27:34)
Odpovědět
dej si radší pívko a vychladni kámo. Stop islamu, hejhejhej
Re: Já, muslim
(olgo, 29.11.2005 13:27:24)
Odpovědět
citace z malou změnou: Naším cílem bylo zjistit, jaké jsou názory židů u nás a zda hrozí občanům České republiky v případě další expanze judaismu nějaké nebezpečí – ať už v podobě terorismu, nebo zavádění židovských zákonů a zvyklostí ( pokud by k tomu měli židé v ČR oporu).

stačí jen vyměnit podmět a už to vypadá jako nenápadná příprava na holokaust. hrubé generalizace a zevšeobecňování je jedna z nejčastěji používaných zbraní nacistů, kteří měli dříve na mušce židy, dnes zase muslimy. chceme další holokaust ?
Re: Já, muslim
(Olda, 3.3.2006 15:07:27)
Odpovědět
Něco takového může napsat jedině arab,nebo totální pitomec.
Re: Já, muslim
(Alena, 13.6.2006 14:22:18)
Odpovědět
Nevím nic o židovském terorismu ani o sebevražedných atentátnících z řad Izraelců nebo židů ani o vraždách "ze cti", nejsou militantními šiřiteli svého náboženství, není jich 1,5 mld, nehrnou se do Evropy, jsou plně integrovaní, nechtějí zvláštní zákony pro sebe a mám ještě pokračovat? Jak vůbec můžete srovnávat
Re: Já, muslim
(gth, 1.10.2008 10:59:27)
Odpovědět
čti občas noviny nebo aspoň novinky. Zrovna nedávno psali o židovských extremistech, co nastražili bombu izraelskému akademikovi, který nesouhlasí se židovskými sídlišti na palestinských územích. A ten Rabin??, co ho zastřelil izraelsý fanatik by taky třeba mohl vyprávět. Otevři prosím oči.
to bylo pekny. Ted je potreba tohle jeste zacit resit na politicke urovni.
Re: Já, muslim
(honzík, 8.10.2005 12:01:37)
Odpovědět
Bylo to pěkné, je vidět, že by se mělo proti Islámu bojovat a ne se s ním usmiřovat.
7 civilizací z 8 chápe a rozumí základním lidským právum jednotlivce a menšin, jenom islámská civilizace do dneška na nic takového nepřišla.
Nevidím sebemenší důvod, proč by měli mít v Evropě zelenou, vystěhovat je a ty mešity zbořit. Jsou to jenom hnízdá rasistického islamismu. A kdo bych chtěl občanství dané země by musel umět jazyk jinak by letěl ven.
Re: Já, muslim
(pratele!, 10.10.2005 11:48:45)
Odpovědět
Hosi a damy, myslim, ze bysme meli napsat par e-mailu politikum, at citi, ze to lidi zajima, ze nam budoucnost Evropy neni ukradena!!
Re: Já, muslim
(Pikula, 15.6.2006 14:05:19)
Odpovědět
Souhlas!!! Vykopat je všechny z Evropy. Roztahují se jako vši. Plnou hubu, jak se mají dobře a jak se jim všude jinde ve světě děje příkoří. Tak ať si tahnou zpátky. Opakuji se, je to copak tak moc, že chci 78 866 km2 pro sebe, svoje děti a další lidi, se kterýma by se žilo v míru a pohodě? Podotýkám BÍLÉ lidi, ne nahnědlý nevzdělaný poloopice
Re: Já, muslim
(pepa, 16.10.2005 12:24:53)
Odpovědět
doprčic, to byl aspoň dokument, děcka by se na to měli koukat ve škole a politici by se měli vrátit zpátky do školy!
Re: Já, muslim
(jenda, 16.10.2005 17:30:47)
Odpovědět
Ty jo, nešlo by na základě tohoto dokumentu vzít muslimům v ČR statut náboženské organizace a zažalovat je s propagace terorismu....podle mě, by mohl být dokument brán jako důkazy, co víc bys mohl donést???Je na to nějaký zainteresovaný právník?
Re: Já, muslim
(Karel, 18.10.2005 14:46:29)
Odpovědět
V tom vámi opěvovaném pořadu bylo tolik podvodů, montáží, zkreslených informací a úplných lží, že by spíš uspěli muslimové, kdyby žalovali Ovečku a ČT. Nebuďte naivní a nevěřte slepě všemu, co vidíte v televizi.
Re: Já, muslim
(milý karle, 19.10.2005 11:45:00)
Odpovědět
Milý příteli, asi to nemáš v hlavě v pořádku. Doporučuji se každému na tento dokument skrytou kamerou podívat a udělat si vlastní názor. Mě to připadne nesmírně jasné, žádné montáže nejsou potřeba. Navrhuji zažalovat muslimskou obec z propagace terorismu, diskriminaci žen a porušování základní svobody. Základní listina lidských práv je v rozporu s islámem, o tom se může přesvědčit každý, kdo umí číst.
Re: Já, muslim
(A.S. Pergill, 19.10.2005 16:39:22)
Odpovědět
Ten pořad byl velmi instruktivní:
Prodesionální demagog Sáňka cosi zablekotal a následně se objevily citace z Koránu (a dost dlouhé, žádné věty vytržené z kontextu) nebo záznamy z vynývámí mozků v mešitě, kde byl pravý opak. A občas konkrétní oficiální údaje o islámské menšině v Německu, opět nezpochybnitelná fakta, spíše podhodnocená.
Prostě konfrontace proislámské propagandy s realitou.
Re: Já, muslim
(KASAM, 31.12.2012 19:16:22)
Odpovědět
Ale to platí o všem.Proč nejsou zloději signálních kabelů na železnici odsuzováni za obecní ohrožení či spíše přípravu atentátu? Proč nejsou rodiče delikventa s věkem pod 15 let odsuzování k náhradě škody a za zanedbání povinné péče.
Jak je možné, že v Brně v muslimské modlitebně je somopal a policie věc odloží protože nebyl spáchán zločin?Proč svědecky podložené výzvy muslimů k terorismu a zavedení šarii nejsou trestány alespoň vyhoštěním?
Re: Já, muslim
(jojo, 20.10.2005 22:47:28)
Odpovědět
No konecne se neco podarilo....snad se nekomu konecne rozsviti co nas asi ceka.......valka!!!!
Valka uz zacala, treba ve Francii.
Re: Já, muslim
(mustafa, 9.11.2005 21:24:25)
Odpovědět
ja jako muslim zijici v cechach si myslim, ze takova snaha o vycleneni nas ze spolecnosti je zcela irrelavantni-> pak at nikdo nedava jako priklad Berlin-Creudzwald, kdyz se nas snazi nejlepe vsude dat nekam do ghetta za zdi se psemama a vojakama u bran! Je sice fakt, ze treba sou zde odlisnosti, ale kdo se zajima o to, proc jsou zde? jen tak? zeny jen tak chodi za muzi nekolik kroku?? zeny jen tak nosi satky? my zakazujeme zobrazovat lidi? Rocne vychazi jen 500 knih v arabstine, tagze sme vidlaci? Pokud umite spravne odpovedet na tyto otazky, je vam snad jasne, ze veci se maji jinak. Pokud neumite, nebo nechcete, ste ignoranti a diskuze s vami je pak tezka. Proto Allah s Vami a mejte se!!!
Jo, last PS: je nas v cechach 15-20 tisic a z toho cechu kolem 500.
Pocet pomerne svizne roste.
Mustafa
Re: Já, muslim
(Mohamed bol pedofil, otvor oči, 5.2.2006 18:33:40)
Odpovědět
Komentář byl smazán
Re: Já, muslim
(Triceratops, 6.1.2011 20:41:42)
Odpovědět
Tragédiou islamu je, že za odpadnutie, resp. vystúpenie z ich spoločenstva je člen hoden smrti.To u kresťanov už dávno nie je.Pre mňa je moslimské náboženstvo archaické, nevhodné pre modernú spoločnosť, ktorá odmieta násilie ako neľudské-nehumánne. Moslimovia násilie ospravedlňujú, žiaľ aj Alahovou vôlou. Na mohamedánskej viere sa nedá stavať humanizmus.
Re: Já, muslim
(Míla, 14.3.2006 14:12:31)
Odpovědět
vida, muslime, tvé kecy okolo pouze dokazují, že VŠICHNI
tak kdyz je tu to tak hrozne, proc se mustafo radeji neodstehujes do iranu? myslim, ze by te tam radi uvitali a tady te nikdo nasilim drzet nebude, to mi ver.
Re: Já, muslim
(selene, 12.4.2009 0:41:15)
Odpovědět
Ťahajte tam,odkiaľ ste prišli vy smradi!Európa nepotrebuje vaše choré hnilé a patologické zákony,ktoré by sa neujali ani v stredoveku.ISLAM NIE JE NABOZENSTVO!ISLAM JE MOR A MOSLIMOVIA NAKAZENA PLIAGA!!!!!
Re: Já, muslim
(KASAM, 31.12.2012 19:28:21)
Odpovědět
Vážený Mustafo, až se budete alesponˇČechy chtí stát, tak nám nebudete vadit, když budete bezezbytku dodržovat české zákony a nebudete dobývat naši zemi špatně nastavenou imigrační politikou a klíny vašich žen.
Jsem pro toleranci jinakosti, ale ti jinací musí ctít zákony země, která je hostí.Chcete a vynucujete si toleranci a sami vraždíte své souvěrce, kteří chtějí přestoupit k jiné víře nebo se stát ateisty, především své dcery.
Re: Já, muslim
(Xavi, 14.11.2005 13:03:11)
Odpovědět
Islám napadate kvuli netoleranci? Prectete si jeste jednou svoje komentare! Nekdo asi chybel nebo spal na hodinach dejepisu.Stridani a miseni kultur a civilizaci je historicky naprosto normalni,bez toho by tu nebyla ani ta slavna zapadni kultura (kdyz jsme u toho:kdo stredovekemu krestanstvu zprostredkoval antickou filosofii,ze ktere nase kultura vyrusta? MUSLIMOVE!) Pramalo o nich vite a vase agresivita se da omluvit snad jen vasi neznalosti. Nechci se nikoho zastavat, ale problemy vznikaji i vasim pristupem.
Re: Já, muslim
(mesut, 17.11.2005 22:11:16)
Odpovědět
věc je jednoduchá,to co vy dáváte za vimu islamu ,je vaše praktika,nenávist,rasiszmus.intolerance,nenávist mezi etniky,vyvyšování se,ponižování jiných kultur.mimochodem islam je hlavně styl života.ani jedno z výše uvedeného mezi námi nenajdete,ale najdetemrespekt,toleranci,soudržnost,vážení si jeden druhého.spolu a dohromady,islám si vybere kultivovaný,tolerantní a šťastný člověk,což není ani jeden z vás.Náš počet roste,a roste velmi rychle,proč,protože dokážeme oslovit. a mimochodem když jste u těch terroristů.tak když je dostala.skoro armáda a oni prchli do Britániie,a vláda žádala o jejich vydání ,že v zemi zabili 200000lidí,a že je popraví,tak je Británie nevydala,že by tím ohrozila lidská práva.čili věc zkončila jak musela.a voják co je pronásledoval má dneska potíže z vízem.obstarejte si fakta a navydávejte za pravdu vaše snůšky nesmyslů.
super. Uz jen arogance je, ze tu zijes a prispivas mezi clanky takovou gramatikou a interpunkci. Jen to je vyraz velkyho respektu islamu k jazyku a kulture, ktera vam nabizi azyl ci utociste. Jste taky jedna z mala kultur ktera bere pomoc jako vyraz slabosti misto vdecnosti k hostitelum.....
Kdo jinak nekam prijde a snazi se lidem nutit vlastni nabozenstvi, protoze oni prece vi lip :-) A s jazykem to bude podobne. V nekterych castech Londyna, napr. jsou napisy uz jen v arabstine. Chcete to tu? To neni fikce pro nekoho, kdo trochu cestuje
Re: Já, muslim
(češtinář nejsem, ale..., 19.12.2005 3:15:24)
Odpovědět
ano, interpukce a gramatika je v čj. opravdovým problem... nejen pro cizince...
raději si svůj příspěvek ještě jednou překontrolujte...
(..to nebyl dobrý argument : ))) cháááá cháááá
Re: Já, muslim
(menhir253, 3.2.2006 21:55:46)
Odpovědět
Hochu, hochu, ty si jako muslim vyrůstal, nebo jsi čech kterému tak dokonale vymyli mozek?
Jak to dělají?
Jak může člověk tak zblbnout?
Lepší mít v ČR milion Židů než 1 muslima!!!!!!!!!
(Libor Lang, 7.4.2010 12:00:46)
Odpovědět
Tím jsem vyjádřil dost jasně svůj názor.
Re: Já, muslim
(severny vitr, 28.12.2005 14:05:21)
Odpovědět
Kreteny Alaha ! Palach nebyl muslim vi volove vsadzajte na vedomosti !!!!!!!!! MUDROST NENAVIDI NASILIE !!!!!!!!!
Re: Já, muslim
(karaalfons, 22.7.2007 0:06:39)
Odpovědět
K čemu lidé potřebují jakékoliv náboženství? Co to jsou za lidi, jací jsou, kteří tráví hodiny při motlitbách? Dokáží to vysvětlit? Ať si každý dělá ve svém volnu co chce. Když bude dodržovat zákony země ve které žije, tak se může modlit od skončení pracovní doby do jejího zahájení. Já například věřím ve své schopnosti, svůj rozum, mluvím za sebe a když potřebuji poradit, tak nejdu ke zdi nářků, ani ke zpovědi. Nejsem nadprůměrný, ale natolik rozumný, že vím, že mě nikdo cizí nezachrání ani nepomůže. Lidi věřte především sobě.
Re: Já, muslim
(Tereza, 20.2.2012 8:52:43)
Odpovědět
Nezlobte se na mě, ale tento článek je velice přitažený:) islám je hodně individualistické náboženství, to že tu tvrdí například o zproforované vazbě terorista=muslim, že jsou na to hrdí?? tak asi neznáte korán, který zabít člověka zakazuje, samozřejmě existují teroristé, ale je přinejmenším slušnost je uvádět coby extremisty :) a extremista může být kdokoliv bez ohledu na vyznání :)klidně si mě tu ukamenujte komentářema :) ateistka Terka
Re: Já, muslim
(martina, 5.3.2008 18:49:49)
Odpovědět
Zdravim vsechny kdo se zajima o tento clanek.. jen na upresneni.. zajimalo by me,jestli clovek Habib nenapsal alespon jednu kladnou vec.. Jsem ceska a ziji s Musimem par let,sama jsem se zacala zajmat o islam a vetsina toho co je napsane v clanku neni pravda.. Jestlize se muslimove maji ridit presne pravem saria, nikdy by nikoho nezabili a nejsou oznacovani jako muslimsti ci islamsti teroriste. samozdrejme jsou takovy,kteri zabiji a stale se za muslimy povazuji.Muz nesmi uhodit zenu a nemel by na ni ani kricet,jsou ale i takovy kteri si mysli ,ze zena je soucasti domacich praci a proto s ni zachazi skarede a biji je.Ja jako muslimka neverim tomu,ze by byl nekdo hrdy na teroristicke utoky ze strany muslimu.TO ze denne spacha sebevrazdu seditky lidi v cechach je normalni,ale ze spacha sebevr. muslim.. je povazovano za teror.utok( muslim nemuze vzit sam sobe zivot pro Boha!!!) zivot muze vzit jen ten kdo ho daroval a to je Buh.
Re: Já, muslim
(Markét, 22.7.2008 20:49:02)
Odpovědět
Ahoj Martino, líbí se mi tvůj komentář. Potřebovala bych si s někým normálním, jako jsi ty popovídat. Bylo by to možné zanechat mi tu na sebe třeba email???
Re: Já, muslim
(Šárka, 5.6.2012 8:06:45)
Odpovědět
ahoj jsem muslimská žena žijící v ČR můžeš mi napsat na e- mail: sbuchova@seznam.cz
Jako pravá muslika by jste měla žít v arabském světě když se Vám u nás nepodařilo najít smysl života. To, že se muslimové pomalu v Evropě usídlují a množí se jako králící musí vidět každý. Tak se budete také množením nových muslimů podílet na skáze evropské demokracie. Asi Vám to připadá normální, když se žena vdá za muslima tak musí konvertovat na muslima. Doufám, že budete litovat až procitnete s poblouznění.
Re: Já, muslim
(pavjan, 21.11.2009 21:40:48)
Odpovědět
Není důležité, že tomu, či onomu nevěříte - důležité je to co se děje - to je pravda. Druhá polovina Vašeho příspěvku jsou samé nesmysly, to se nedá číst, opatřte si nějaké informace ze života souvěrců.
Re: Já, muslim
(dub, 19.9.2009 23:24:26)
Odpovědět
Kundo..až se muslim pověsí doma na lustru,tak o něm nikdo ani necekne..ale když páše sebevraždu v autobuse nebo na tržišti,tak se holt o něm mluví jako o teroristovi..tak ti nevím..jestli jsi tak vymaštěná nebo jestli už tak nějak po muslimsku lžeš..ale to vy můžete,ne?Je mi z tebe na blití..
Re: Já, muslim
(Tereza, 1.3.2012 10:12:23)
Odpovědět
Mě je nazvracení z Vás, nevím proč sem píšete takto urážející komentáře, zajímalo by mne jestli jste se v životě osobně setkal s nějakým muslimem ?? :) nebo využíváte svých zkreslených informací z médií, které zproforovali slovní vazbu muslim - terorista? Teroristé jsou extremisté nikoliv pouze muslimové, islám je hodně individualistcké náboženství. S přáním pěkného dne ateistka Terka :)
Re: Já, muslim
(Triceratops, 6.1.2011 20:28:26)
Odpovědět
Práveže sú hrdí a ak dôjde k nevinným obetiam ak ich neodsúdia, tak minimálne mlčia, čím len dokazujú tichý súhlas. Tak ako mlčali Nemci pri genocíde Židov, ako mlčali Turci pri genocíde Arménov. Teba však ako osobu ľutujem, pretože pre moslima je žena menej ako fusakla.Uvedomuješ si to?
Re: Já, muslim
(Tereza, 20.2.2012 8:57:20)
Odpovědět
přesně tak, máte naprostnou pravdu, tady jde spíš o to, že pro českého člověka je lehčí říci islám je "špatný" dříve než o něm něco ví :) souhlasim s Vámi - tak šup sem lidi dejte mi záporný komentáře :)
Re: Já, muslim
(OTEC, 20.9.2012 14:53:17)
Odpovědět
Považuji muslimství za největší a snad osudový problém dvacátéhoprvního století, větší než nedostatek energie, potravin a globální oteplování.Ne jen, že je to náboženství zla, ale ve svých svatých přikázáních / korán,příklad Mohameda / obsahuje tolik nesmyslů, že popírá sám sebe.Nepochopím, že soudný člověk, který používá mozek a zná zákony logiky může něčemu takovému věřit.
Na závěr.Moslim může nemoslimovi lhát pokud ta slouží víře.To znehodnocuje jakékoliv vyjádření moslima.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama
www.antimesita.eu