reklama
reklama
"Sluší se, aby žena žila pod botou muže" (Turecké přísloví)
Vkládání komentářů je povoleno jen zaregistrovaným čtenářům

Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"

Autor: Lukáš Lhoťan | Publikováno: 30.6.2012 | Rubrika: Aktuality
Ilustrace

Aktuální číslo časopisu Týden přináší rozsáhlý text o budoucnosti našeho národa. A není to čtení optimistické. Podle důvěryhodných analýz budou Češi postupně vymírat a pokud se nic nezmění na populačním propadu vymřou již v roce 2300 respektivě v roce 2400 včetně asimilovaných cizinců.

Autor článku si nebere servítky a jasně dává najevo, že dnes ještě dochází k jakés takés asimilaci přistěhovalců, ale to se s klesajícím počtem původních obyvatel změní a nakonec půjde o asimilaci Čechů ve prospěch převažující společnosti přistěhovalců. V článku je i naznačeno ve prospěch čeho, fotografie dvou muslimských žen v totálním zahalení tváře z pražského metra ukazuje kam směřuje Česká republika a kterou naše společnsot ignoruje.

Situace kterou vidíme v Rakousku, Německu, Francii apod. kdy některé městské čtvrti a dnes i malá městečka, vypadají spíše jako Bagdád, Káhira či Peševár čeká již za pár desetiletí i nás. Fakt je, že úbytek obyvatel je hrozbou pro náš sociální systém a stát v jeho dnešní podobě. Bohužel pro mnohé politiky, podnikatele a státní úředníky je jedno jestli zde budou žít Češi a asimilovaní přistěhovalci nebo zde začnou vznikat islámské emiráty a pod. Hlavně když budou kšeftovat, platit daně a volit tu "správnou" stranu.

Ale neděsme se. Tato proměna společnosti bude probíhat postupně a tak nebude příliš vyvolávat aktívní odpor Čechů a až jim dojde co se děje bude již pro ně pozdě, protože již nebudou mít dostatečnou většinu, aby v demokratických volbách něco změnili.

Článek vřele doporučuji, hlavně z důvodu, že nejde jen o populistické řečí, ale fakta a logické argumenty. Mně článek potvrdil, že doposud není v České republice dost odpovědných politiků a politických stran, kteří by se reálně zaobírali touto problematikou víc než ve volebních kampaních. A fakt, že demografický propad naši populace souvisí s islamizací snad není třeba ani říkat.

Nakonec je třeba si položit otázku jestli ekonomické, sociální a rozpočtové problémy České republiky, a potažmo značné části západoevropských zemí, nesouvisí více s úbytkem původního obyvatelstva
a migrací než s ekonomickou krizí? Přesněji, že jsou důvodem ekonomické krize?

Jenže komu záleží na tom co bude s příštími generacemi a s českým národem za 20, 50, 100, 200 let?

http://lukaslhotan.blog.idnes.cz

čtěte také:

Francie bojuje s islamizací, ale v ČR jde o výnosný byznys

Populační atomová bomba tiká v muslimských zemích

Bude muslimský antisemita kázat v Třebíči?

Klíčová slova: Česká republika  | imigrace  | porodnost
reklama
1486 čtenářů | 72 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Regreb, 30.6.2012 23:29:13)
Odpovědět
@ análek

Ty si dej mokrej hadr na hlavu, a nepouštěj se do složitějších úvah. To, cos napsal, jsou myšlenky průměrnýho zhulenýho šimpanze.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 23:44:10)
Odpovědět
dík za uznání
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Milos Stavros, 30.6.2012 15:47:08)
Odpovědět
Problém není, zda dojde k populačnímu úbytku či ne - v budoucnu nás klidně může být jen 7, 6 nebo 4 miliony. Nikdo neví, jak se generace našich potomků budou chovat za 20, 100 nebo 200 let a zda nebude opět docházet k populačnímu růstu - důležité je, abychom to v té době byli ještě stále my. Pokud se sem začnou dovážet imigranti z třetího světa se svou masivní porodností, budou postupně vytlačovat a nahrazovat tento národ, až to budou zbylí češi, kteří se ve finále budou muset asimilovat.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(JiriMr, 1.7.2012 7:21:06)
Odpovědět
Ano, pane,po jistém období úbytku populace by se naše nativita jistojistě vrátila na patřičnou úroveň. Avšak naši lídři vesměs prosazují imigraci z krajin krajně rozladěných na nás Evropany. Taková politika natruc domorodcům a na úkor generace, jíž nebude přáno se narodit, jednou roznítí občanskou válku proti rádoby nájezníkům-výběrčím džizje-podpory na perma-rekreaci v tuzemsku.
Je nejvyšší čas na vyloženě populistickou stranu - vládnoucí podle přání evidentně kompetentní české většiny.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(NEC, 30.6.2012 19:09:35)
Odpovědět
Stavros :D Ale jo, je to tak, ekonomika se dá provozovat při milionu i 10 milionech..
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(joan. j, 30.6.2012 17:42:51)
Odpovědět
Uveďme si ty multikulťácké neomarxistické=muslimofilní nesmysly na pravou míru.Češi ani přeneseně Evropané "NEVYMÍRAJÍ" ale díky svému výraznému přemnožení v posledních cca 2-3 stoletícjh se jejich populace vrací NA NORMÁLNÍ STAVY.Děsivé současné přemnožení negrů a muslimáků NENÍ NÁŠ PROBLEM A NEJSME POVINNI SEM TU SVOLOČ -SEBEMÉNĚ(!!!) PŘIJÍMAT.MY TOTIŽ ZA JEJICH DĚSIVÉ POČTY ,ROSTOUCÍ TRVALE GEOMETRICKOU ŘADOU A Z TOHO PŘÍMO PLYNOUCÍ STRAŠLIVOU NOUZI JAKSI OPRAVDU NEMŮŽEME.Náš problem to je JEN do té míry, že je V NAŠEM BYTOSTNÉM ZÁJMU NUTNÉ negrům a muslimákům dát doslova nůž na krk ,OKAMŽITĚ JE PŘESTAT VYKRMOVAT K DALŠÍMU JEŠTĚ ŠÍLENĚJŠÍMU PŘEMNOŽOVÁNÍ A DONUTIT JE JAKÝMKOLIV ZPŮSOBEM K PŘIJETÍ DEJME TOMU DRASTICKÝCH ANTIREPRODUKČNÍCH OPATŘENÍ

Lze jednorázově pomoci jednomu hladovému,zraněnému či strádajícícmu člověku člověku,lze jednorázově při nějaké tragické události společně pomoci i větší skupiě nějakých lidí.Nelze však mor (MUSLONEGERSKÉ DĚSIVÉ PŘEMNOŽENÍ) "léčit" jeho roznesením po celé planetě!NENÍ NAFUKOVACÍ A ŽÁDNOU JINOU TOTIŽ NEMÁME
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(kalasnikov, 30.6.2012 7:53:26)
Odpovědět
Proboha, o žádné vymírání v civilizovaném světě nejde. Již v polovině 20. stol. se předpokládalo, že se světová populace stabilizuje. Jenom náboženští blázni chtějí, aby se lidstvo nakonec přemnožilo. Bohužel nárůst populačního plevele jenom přidělá problémy. Chybí nám 6 milionů chytrých a vdělaných Židů zavražděných nacisty v plynových komorách. Nejde o žádný rasismus, jde pouze o zvrácené náboženské ideologie, mezi které patří především islám. Málopočetné, ale inteligentní lidstvo se uživí.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 9:49:49)
Odpovědět
Byl to právě žid a jím infikovaná individua kdo vytvořil multikulturalismus, jinak Holocaust a těch vašich 6 milionů je naprostý nesmysl, jen židovská invence vytvořená
1.kontrola gojímské lůzy
2.koheze v řadách židovstva
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Pavel Skeptik, 30.6.2012 10:20:01)
Odpovědět
Sorry, normálnš se takto nevyjadřuji!
Vole hitlerovskobartošovská!
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 10:28:53)
Odpovědět
Pokud se týče židů a kolaborantů tak se Hitler vůbec nemýlil, on měl 100% pravdu, v té době židem podnícená, financovaná a organizovaná bolševická revoluce byla největší tragédie té doby, multikulturalismu je pokračování této židovské revoluce, v USA, v EU a jinde např JAR žid likviduje civilizaci a vytváří heterogenní hloupou a obrany neschopnou entitu.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Pavel Skeptik, 30.6.2012 10:31:43)
Odpovědět
Tak pokud je Váš příklad Schickelgruber, tak se s Vámi asi nemá cenu bavit!
O tomto problému by totiž měli diskutovat Češi a ne taková germánská svoloč jako Vy!
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 10:37:49)
Odpovědět
nejsem Germán ovšem skutečnost, že Hitler a nacisté měli pravdu, je neodiskutoivatelný, porážkou nacismu a vítězstvím židovstva západ spáchal sebevraždu
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(p, 30.6.2012 11:57:59)
Odpovědět
Hitler věděl proč se soustředit na židy. A Němci věděli proč ho v tom podporují. Dneska se nikdo nenamáhá položit si otázku: proč? Myšlení bolí. Pohodlnější je začít řvát o fašismu, nacismu a pod.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 12:04:36)
Odpovědět
máte naprostou pravdu, Hitler a nacisté velmi dobře věděli s kým mají tu "čest".

Jediný zločin nacismu leží ve faktu že se dotkl židů tj entity ze které pochází značná část vlivné elity,

kolik lidí zná jména vrahů židobolševické revoluce, kolik filmů natočil Hollywood o vraždách židovských řezníků v době bolševismu, pokud vím žádný,

napadá mne další důvod invence Holocaustu

3.odvést pozornost od zločinů židobolševismu
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 20:40:40)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=OKcpm_fm8mQ
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 10:34:04)
Odpovědět
Bartoš je křesťan tzn. zcela mimo jakoukoliv realitu

Bylo to právě křesťanství které umožnilo dostat se židovstvu k moci bez něj by byl žid stejně jako ve straověku pouhá barbarská lůza jako Islám dnes, bohužel největší omyl kterého se Římská Říše dopustila nezlikvidovali všechny křesťany, a tak zlikvidovalo křesťanství je, nakonec úspěch tohoto hnutí vedl ke vzniku Islámu.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(joan. j, 30.6.2012 17:27:37)
Odpovědět
Bartoš je (spolu s tebou) asi takový "křesťan" jako vás FÜHRER Ali Hasan Větrovec ty plašatý pako umolousaný náckovský
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Pavel Skeptik, 30.6.2012 10:48:03)
Odpovědět
Nacismus nemá se Západem nic společného! Je to právě popření všech Západních hodnod jako demokracie, svobody a křesťanství! To že jste germanofilní nacista dokazujete svým antisemitismem a nenávistí k křesťanství! Stejně jako ten ABBlábola, ale ten ať si to vyřídí se svým farářem! Opakuji, člověk který obhajuje německý nacismus, nemá právo nazývat se Čechem!
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Pavel Skeptik, 30.6.2012 10:49:46)
Odpovědět
P.S. Židé měli civilizaci již v době kdy Římané bydleli ve vlčí noře!
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 11:05:00)
Odpovědět
západ je zhruba stejně starý jako židé, řekové a židé začali zhruba ve stejně době, přesto západ vytvořil drama, filosofii, vědu na druhé straně žid nevytvořil nic! jedině horu lží kterou později západ ve stavu fatálního rozkladu adoptoval, křesťanství je popření západu, barbarizace západu nic víc
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 11:11:10)
Odpovědět
křesťan není nic jiného než židem infikovaná zrůda, která se 1900 let plazí pod mrtvým židem, náboženský kult jménem Holocaust je produkt tohoto milieu, jen pokračování institucionalizovaného klečení před mrtvým židem již 1700 let.

Vytvořené ke kontrole lůzy, vše ostatní křestané vykradli z řecko římské tradice když ta jejich zrůdnost intelektuálně selhala.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(joan. j, 1.7.2012 13:21:17)
Odpovědět
Análek - a jeho soudruzi/soukmenvci z LPČ - nejsou nic jiného než nějakým tím Ali Hasanem naprcaná a věru těžce infikovaná zrůda, která se 1400 let plazí pod mrtvým pedofilním psychopatickým SHITem Machometem, jehož smyslem života v minulosti,současnosti i nepochybně budoucnosti jsou holokausty méněcenných rozličných "psů nevěřících" Jsou to taková slaďoučká proislamofašistická "milililileu z eu", jen pokračování institucionalizovaného komofašizmu pod novými pány ,mrtvými i živými muslimáckými SHITy již 1400 let.

Jejich podvratná můltikůlti PC ideologie je jimi stvořená JEN ke kontrole o aohlupování nejsprostší lůzy, vše ostatní komo/nazi SHITé vykradli z řecko římské tradice(NA HLAVU POSTAVENÉ "PRÁVO,LIDSKOST,HUMANITA,SOUCIT,POMOC BLIŽNÍMU") když ta jejich zrůdnost( komuniuzmus,nacismus) intelektuálně a hlavně FAKTICKY selhala.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 10:59:51)
Odpovědět
Nacismus byla striktně reakční ideologie, reakce na mnohem větší barbarství na židobolševismus a jeho šíření, nic více ani méně.

Judaismus je nacismus ve své podstatě je jediná legální forma nacismu judaismus,

židé žádnou civilizaci neměli, žid je syntetická konstrukce jež na základě mýtů vytvořili peršané, samozřejmě jejich barbarské a zrůdné náboženství je staré a zcela jistě židé na tom území žijí velmi dlouho cca 3000 let, ale to nebyla žádná civilizace
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Pavel Skeptik, 30.6.2012 11:12:40)
Odpovědět
Nesmíte vynechávat pilulky a méně číst Streichera, Bartoše a mohameda!
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 11:23:39)
Odpovědět
jste zcela mimo všechno co obsahuje nacismus má judaismus, od Norimberských zákonů, po ideologii blut un boden, drang nach osten apod to je nedílnou součástí judaismu (jeho základ).

vše odporné na Islámu je převzato z judaismus včetně pedofilie, v židovské tradici je sex z dětmi zcela legitimní vede se diskuze jestli je pedofilie poměr z dítětem do 3 let nebo do 9
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Pavel Skeptik, 30.6.2012 11:25:55)
Odpovědět
Vás nepotěším, stále kvoká, stále kvoká...
Nebojíte se večer chodit po ulici?
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 11:29:42)
Odpovědět
jste jen neschopen argumentovat! a tak blekotáte
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Pavel Skeptik, 30.6.2012 11:53:19)
Odpovědět
To chcete říci, že ty vaše streicherovské bláboly jsou nějaká argumentace?
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 11:58:33)
Odpovědět
jen jsem se dotkl vašich model, nic více.

žid je vaši modlou, musí být jste přeci křesťan! je to základ vašeho náboženství, zlikvidovat vše západní a dosadit žida.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Pavel Skeptik, 30.6.2012 12:08:13)
Odpovědět
Naposled, protože bavit se hololebcem hitlerodutým nemá cenu! Protože žádného Žida osobně neznám a nejsem si vědom toho, že bych nějakého potkal, tak nemůže být mým idolem!
Pochopitelně, že si myslím, že Kolben, Poláček, Haas nebo Moser mají pro mě jako pro Čecha větší cenu než taková vypatlaná germánská kreatura jako jste Vy!
A křesťanství to, čemu říkáme Západ a to je to co vy socialisté nenávidíte, vytvořilo!
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 12:49:00)
Odpovědět
nepíši o židu jako o konkrétním občanu, ale o mentálním konceptu

Křestanství nevytvořilo západ, většina toho co západ představuje je dílem antické tradice resp. toho co přežilo běsnění židem infikovaných zrůd tj. křesťanů, křestanství je popření západu, fakt že adoptování těchto hodnot došlo v křesťanském prosředí neznamená že jsou křesťanské!
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 12:50:55)
Odpovědět
zajímavé mluvíte o socialismu, judaismus je forma socialismu, resp. národního socialismu
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 11:25:30)
Odpovědět
oprava: pedofilie OD 3 let nebo OD 9 let
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Jahoda, 30.6.2012 18:20:19)
Odpovědět
ty hele Amalek,dostat se tak Mohammed do rukou středověkého právního systemu,tak shoří na hrańici jako kacíř a arcirouhač !
Obcovat a souložit s devítilitou holčičikou nebylo ve středověké Evropě košer a než by toho pedofila sežehl plamen hranice v mučírně by okusil středověkých radovánek v podobě palečnic,španělských bot,skřipce a pálení bradavek kleštěma.
Jeho altový zpěv by zcela jistě vysvětlil jaký je rozdíl mezi západní středověkou kulturou a tou vaší.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Jahoda, 1.7.2012 4:59:13)
Odpovědět
ještě k tvým řečem o dědictví řecké kultury kolerující s tou evropskou asi toliko.
Homosexualita a pedofilie byla jak ve sarém Řecku,tak Římě provozována a tolerována.
Je to něco,co by v středověké Evropě něprošlo a tabu pedofilie platí až do dneška.
Naštěstí se tento kořen staré Evropy nepodařilo vyvrátit a platí do dneška.
Jinak bychom se propadli do doby kamenné,viz kultura kde je tento čin společensky přípustný a porovnání jejich životní úrovně s životní úrovní západní kultury.
Je nižš
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Jahoda, 1.7.2012 5:05:19)
Odpovědět
je nižší.
Jinak ale souhlas se zločiny ŘKC a Vatikánu ve středověku v propojení s politikou, ale stále platí,že je nutno jít ke pramenu a pokud půjdu k tomu islámskému a křestanskému,potom Ježíš byl naprostý protiklad Mohameda a z toho bych vycházel.
Pro tvou informaci,Ježíš byl Žid.
Je snad toto důvod,proč tak Židy nenávidíš?
Z tebe nenávist totiž přímo sálá.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 6:03:59)
Odpovědět
"ale stále platí,že je nutno jít ke pramenu a pokud půjdu k tomu islámskému a křestanskému"

Pramenem obou je Starý Zákon
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 5:42:15)
Odpovědět
Dáváte rovnítko mezi homosexualitu a pedofilii?

pederastrie není pedofilie navíc se týkala teenagerů a mladých mužů záměrem nebyl sexuální styk (ačkoliv k němu mohlo docházet), praktiky jako v judaismu tj. soulož s dětmi do 3 let či do 9 považované za legitimní není pederastrie.

V římě jedná se spíše o záležitost elity sexuálních otroků než společenskou normu
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 5:54:05)
Odpovědět
Ježíš je mýticka figura, nejedná se o historickou osobu

Křesťanský kanon neobsahuje pouze Ježíše, nalezáme zde celý židovský blázinec

Praotec teroristů - Mojžíš, sebevražedných teroristů - Samson, genocidní zrůda Jozue a v podstatě celá židovská tlupa není nic jiného než pochod genocidních zrůd, Islám měl kde hledat inspiraci.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Jahoda, 1.7.2012 6:53:24)
Odpovědět
tedy NZ a SZ jsou dvě naprosto protichůdné teorie.
Nechci agitovat za náboženství,ale přesto bych chtěl upozornit na dvě nejzákladnější přikázání NZ a to milovat Boha a ihned po něm svého bližního jako sebe sama.
Vím že diskutuji s atheistou ,proto ,pokud neberu v potaz to 1. př,pro vás zcela jistě nulové hodnoty,to druhé má hodně do sebe a na něm je celý NZ také založen.
Do jaké míry byl tento příkaz praktikován ŘKC ve středověku v propojení s politikou je jiná,
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 10:23:07)
Odpovědět
1.milovat boha, vztah mezi věřícím a bohem na úrovni vztahu mezi pánem a otrokem
2.bližní tj. souvěrec, souvěrce milovat a zbytek konvertovat nebo zavraždit (princip křesťanské lásky)

NZ je doplnění SZ oni SZ adoptovali a velmi účině užívali pokud se jim hodil, pokud vím stará smlouva nikdy nebyla odvolána, metody SZ použili k likvidaci antické kultury
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Jahoda, 1.7.2012 13:56:59)
Odpovědět
co se týče likvidace antické kultury,tak ano,máte pravdu,křestanství ji zlikvidovalo a to v tom smyslu,že v Římě byl císař bohem daným z nebes.To proto se antická kultura tak bránila křestanství,protože tato víra zpochybnila božství římských císařá a atak ohrozila jejich světskou moc.
Takže ano,..s nástupem křestanských římských císařů nastal úpadek římského imperia,prostě následoval chaos a to tak,že všema následky.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 14:09:12)
Odpovědět
Křesťanství bylo neloajální k římskému státu, nešlo o pád geopolitického celku, ale především o likvidace intelektuální tradice klasické civilizace (věda, filosofie, literatura atd.) křesťan prakticky za pár let vymazal několik století západního vývoje a to nahradil židovským barbarstvím, aby jej o stovky let později hledal, opisoval a překládal kdekoliv mohl
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Jahoda, 1.7.2012 16:09:35)
Odpovědět
to máte na mysli zcela jistě dobu renesance a baroka,která se vyznačovala všestranným rozvojem lidského ducha v oboru umění,vědy a lékařství?
Každý ví,kdo byl mistr v oboru sochání,malířství a vědecko technických vynálezů,které předbíhají svou dobu o několik staletí..,jsou to renesančních pámbíčkářů a jejich díla dodnes obdivuje celý svět.Mikelangelo a pod...a době baroka zase hudební velikán J.Bach.
To všechno co zde popisuji bylo především a hlavně umění kolerující s náboženským cítěním !
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 16:35:56)
Odpovědět
Jistě křestané adoptovali klasické koncepty dávno před renesancí, italská renesance a humanismus od konce 14.stol tyto poznatky rozšířila z uzavřených církevních komunit do tehdy se rodící městské společnosti, k překonání klasické civilizace došlo mnohem později cca od pol.17.stol. vědecky, organizačně a logisticky 2.pol. stol 18.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 16:42:05)
Odpovědět
klasická civilizace zvítězila byli to křestané kteří potřebovali ji nikoliv naopak, vše co křesťanství adoptovalo zde existovalo dávno před nástupem křesťanství k moci.

Není ani tak důležité jak se křestané chovali v renesanci důležité je jejich jednání v době kdy se dostali k moci tzn. jejich likvidace civilizace ze které vzešli ale kterou popřelo a zlikvidovalo aby se k ní později vrátilo (k tomu nepatrnému zbytku)
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 10:31:51)
Odpovědět
1.přikázání? jaké z deuteronomia či exodu,

nicméně milovat boha? proč bych nemohl milovat bohyni například Athénu proč nějaký židovský konstrukt, ta dogmatičnost a totalitní uvažování je ve vás tak hluboce zakořeněné že si jej ani neuvědomujete.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Jahoda, 1.7.2012 6:59:48)
Odpovědět
to byla ale jiná doba a také a to hlavně,byla zde účinná páka ochrany tehdejší moci kterou disponovala šlechta a ta křestanskou víru zneužila k politickým záměrům a odůvodněním teroru a zložinů.
To proto to spojení náboženství s politikou.
Co se týče té pedofilie,tak na děti se nešahá .
A tejnto kořen středověké Evropy je platný naštěstí do dneška a stále platí.
Jak si někdo ve středověku mákl a zprznil,zhořel na hranici.
A nějaké učené řeči o pederaastii a pedofilii nikoho nezajímali.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Jahoda, 1.7.2012 7:05:48)
Odpovědět
co se týče SZ,potom naprostý souhlas s tebou,tam se páchala neskutečná zvěrstva,viz třeba dobití Jericha,kdy izraelští pobíjí vše živé v Jerichu a to včetně dětí .Těchto zločinů je SZ plný,přesto jsem ale toho názoru,že dávat do souvislostí tyto zločiny s dnešním Izraelem a Židy je populizmus a jak jsem již zmínil-politka v propojení s náboženstvím a proto se ptám,jaký cíl má tvé psaní a komu politicky slouží?
Protože účel světí prostředky a v tvém případě to platí dvojnásob.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 11:00:57)
Odpovědět
Starý Zákon je základem židovské identity a tradice, není to historie, smyslem SZ není popsání historie, ale morální lekce tj. vytvořit žida, neštítí se ničeho terorismu, většina jejich raných politiků byli teroristé kteří by měli dostat provaz, vyvražďování a likvidaci lokálního obyvatelstva (stovky vesnic vyvražděné velmi morbidním způsobem) až po jejich realpolitik viz pravděpodobně nejperverznější knihu historie - Kniha Ester
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 11:09:26)
Odpovědět
Ta situace je výjimečná jen zdánlivě, kdykoliv v historii měl žid možnost užil identických metod, terorismu, náboženského fanatismu apod. viz římsko-židovské války tj. války Římanů z židovským terorem, žid se za těch téměř 2000 let nezměnil, změnila se ovšem okolní společnost.

Proč tak činím? mám neskutečnou averzi ke všemu židovskému lhostejno zdali judaismus, křesťanství nebo islám
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 10:43:13)
Odpovědět
Omyl ona křestanskou víru nezneužila, ona ji adoptovala ke kontrole společnosti, protože k tomu byla vytvořena, církev už od počátku od konce 1.stol. rozhodovala co je pravda co nebyla pravda bylo zlikvidováno či zfalšováno, jakmile měla moc začala likvidovat nejen nevhodné učení ale i jeho nositele. Nepřekvapí že toto učení adoptovala zrůda typu Konstantina (vraha vlastní manželky -nechal ji uvařit a syna) většina křestanských císařu byli zrůdy proti kterým je Caligula nebo Nero humanista
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(joan. j, 1.7.2012 13:28:56)
Odpovědět
Omyl homosexuální pederastní nácku.Celibát ve východní (řecké církvi) nebyl intitucionalizován nikdy a v západní (římské církvi) až papežským výnosem r. 1139. Nicméně I TOTO BYLO JEDNÍM Z HLAVNÍCH MYŠLENKOVÝCH PROUDŮ REFORMAČNÍCH a typicky protestantští kněží již v tom "temném středověku" měli své legální manželky a své legální děti
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 13:49:58)
Odpovědět
O východní církvi zde nikdo nemluví, 12.stol je středověk, reformace není středověk, ale raný novověk.

Opravdu nerozumím oč vám jde jen jste potvrdil přesně co jsem napsal, vy jste opravdu neskutečný hlupák
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(joan. j, 2.7.2012 18:33:36)
Odpovědět
O takového primitivného zfanatizovaného nazikripla promuslimáckého mě ty rádoby nadávky opravdu hrozně bolí.Co já si jenom počnu!!!!!!!
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Jahoda, 1.7.2012 13:50:01)
Odpovědět
pane Amalek,vidím,že jste slušný člověk a na úrovni a navíc i inteligentní,přesto bych oponoval .Tam a to v případě Ježíše byl jasně řečeno to,co bylo řečeno ,to je ale otázka něčí víry a proto nebudu přesvědčovat,žijeme v demokracii ve které má každý jedinec právo na svůj názor.Akorád v případě vyolávání nenávisti vůči Židům bych byl opatrný.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 14:13:33)
Odpovědět
nemám zájem vás konvertovat nebo k něčemu přesvědčovat, jen diskutujeme nic více.

jinak děkuji, vidím to u vás stejně, máme jiný názor to je zcela v pořádku
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 11:28:33)
Odpovědět
Víte Středověká společnost měla mnohem větší problém než byla pederastrie a to především v notoricky praktikované Dysgenice (opak Eugeniky) pokud jste byl inteligentní mladý muž tak jednou z mála možností jak svůj intelekt uplatnit bylo v církevních řadách, čímž jste se vzdal jakékoliv reprodukce vaše možnost bylo prznit se v klášteře (Homosexualita a pedofilie) popřípadě mít poměr s nějakou primitivní ženou z vesnice kolem kláštera
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 11:34:08)
Odpovědět
takové dítě bylo poté intelektuálně zaostalé a nebo pokud mělo štěstí a zdědilo po otci intelekt, bylo intelektuálně zabito v dysfunkční rodině (matka samoživitelka).

Pokud se týče pedofilie, vzhledem ke skutečnosti že vesměs jediná gramotná vrstva byla ta kněžská nelze předpokládat že tito kteří měli k pedofilii a homosexualitě nejblíže by o ni rozepsali, čili sebe obelhávání -jak křesťanské!
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Jahoda, 1.7.2012 13:53:39)
Odpovědět
to ale nemění nic na věci,že každý prznící pedofli na té hranici prostě skončil,ne jste jako přesvědčen,že celospolečenská netolerance vůči sex.atakům vůči dětem v západní kultuře vznikla jako sama od sebe?
No,to asi nevznikla,všude,kam se dostalo křestanství bylo právě že toto neskutečně pranýřováno a tvrdě trestáno.
Já bych se nad tím zamyslel.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 14:19:22)
Odpovědět
pravděpodobně máte pravdu, ona debata na téma pedofilie a středověk je nedorozumění psal jsem o židovské tradici a jeho vlivu na Islám nikoliv o křesťanství.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(joan. j, 30.6.2012 17:25:42)
Odpovědět
Byl to právě typický plešatý SHIT a jím nakažená komoušská individua kdo vytvořil multikulturalismus, jinak by nemohli popírat jeden ze svých SPOLEČNÝCH nejodpornějších zločinů proti lidskosti - Holocaust.Je to "prostá SHITovská levičácká KOMO/NAZI prásárna,stejná dnes jako i v minulosti.Ovládají svými primitivistickými musloslužebnými heslíčky nejprimitivnější místní lůzu A JAKO VŽDY SE SPOJÍ NAPROSTO S KÝMKOLIV v bezbřehé touze po absolutní mocui.
Samořejmě že ta ploskolebá tupá hovada vzheldem ke svým "moSkovým" predispozicím vůbec netuší jak s nimi "arijští" bratři muslimáci naloží,až jim pomohou zničit Svobodný,tj.NEmuslimácký svět
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(joan. j, 1.7.2012 1:28:34)
Odpovědět
Tito komo/nazi SHITé pracují oddaně pro své muslimácké pány a vládce za vyhubení nejen Čechů, ale Evropanů a vůbec "psů nevěřících" pro islám:

http://www.shekel.cz/19705/profil-%E2%80%93-lukas-vetrovec

http://abbartos.wordpress.com/

http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/president/index_en.htm

http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/index_cs.htm

A samozřejmě miliony hrdinně anonymních multikulťáckých fanaticky proislamofašistických levičáků a jejich ideových soudruhů - plešounských nácků.Kampak se análku "ráčíte" řadit ?
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 12:19:03)
Odpovědět
myslíte tohoto pána?
http://ejpress.org/userfiles/image/BARROSO%20SYNAGOGUE%20DE%20BRUXELLES.jpg
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 1.7.2012 12:23:49)
Odpovědět
http://ejpress.org/userfiles/image/BARROSO%20CHANUKAH.jpg
He stressed the "essential role" played by the Jews in the a united Europe after the Holocaust. "History and culture of Europe owe a lot to the Jews," he said.

Sir Jonathan Sacks, Britain's chief rabbi, who also attended the event, thanked Barroso for his presence which, he said, "shows how much do you value your Jewish community."
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(joan. j, 1.7.2012 13:15:01)
Odpovědět
Nikoliv ploskolebý ,zato móc pogrogovje Zdělaný primitive, pokud ti NĚCO UNIKLO v mkém textu,na celoevropské úuniji vidíme TYTO "PÁNY" A "DÁMU" - OLIGARCHICKOU LEVIČACKOU TOTALITNÍ A ABSOLUTISTICKOU VLÁDU ODDANĚ BUDUJÍCÍ EURABII -

http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/president/index_en.htm

http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/index_cs.htm


SAMÍ ŽÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍDÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ viď kreténe.Jsi vážně až tak "momentálně retardovaný" nebo tu jen potměšile (třýdňje a straňycki) "bojuješ" za své meSHITní pány a polobohy?????
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 18:39:39)
Odpovědět
Tito lidé od Goldmana Sachse (židovská banka)
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1921-to-je-ale-drzost-evropska-unie-by-mela-odbouravat-narodni-homogenitu-rika-hlavni-predstavitel-osn-pro-migraci.aspx

či tito židé placení Evropským židovským fondem

http://www.youtube.com/watch?v=8pcndc4CaB0
jsou zodpovědni za multikulturalismus
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(avotmilk, 30.6.2012 22:55:56)
Odpovědět
vzkaz pro amalek - je možno získat na vás kontakt? vaše názory mě zajímají. děkuji anajka
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(amalek, 30.6.2012 23:02:29)
Odpovědět
Není, musím používat šifrované připojení (Tor) abych se vyhnul eventuálním problémům.
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Pavel Skeptik, 1.7.2012 13:22:25)
Odpovědět
Klíííd, dneska i blbci mají lidská práva! Takže vy jste naprosto nedotknutelný...
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(Pavel Skeptik, 30.6.2012 9:19:27)
Odpovědět
Oni to prostě berou v poměru přemnožených v "méně vyvinutých" zemích! Má někdo zájem na tom, abychom se za 50 let rozrostli na trojnásobek jako arabská populace???
Nikdo!
Re: Časopis Týden: "Češi vymírají, záchranou je migrace"
(realista, 1.7.2012 17:39:21)
Odpovědět
No opravdu jsem se musel zasmát větě, že "Češi vymřou již v roce 2300". Dnešní svět se mění takovým tempem, že nevíme, co bude za 10, natož za 300 (!) let. V té době už lidstvo jak ho známe vůbec nemusí existovat. Nic netrvá večně, smiřte se s tím.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama
www.antimesita.eu
Průzkum
Multikulturní obohacení polygamií ? Nová italská ministryně pro imigraci, Cécile Kyenge Kashetu, původem z Konga, se v italské vládě postavila za legalizaci polygamních manželství a Církvi doporučila se přizpůsobit se reálnému světu. Co Vy na to?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď