reklama
reklama
"Sluší se, aby žena žila pod botou muže" (Turecké přísloví)
Vkládání komentářů je povoleno jen zaregistrovaným čtenářům

LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky

Autor: Redakce | Publikováno: 27.3.2008 | Rubrika: Aktuality
Ilustrace

Server LiveLeak film po výhrůžkách zabitím ze svých stránek odstranil. Podívat se na něj můžete ale u nás nebo na našem spřáteleném webu Pravda o islámu. Včetně českých titulků.

 

 

Vyjádření webu liveleak.com k odstranění filmu

61502 čtenářů | 203 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Horac, 27.3.2008 22:41:18)
Odpovědět
Hmm to jsem neveděl, že muslimové chtějí ovládnout svět. To určitě ještě nikdy nezkoušeli:)
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(silvie, 28.3.2008 9:47:03)
Odpovědět
ano, skutecne je to tak, nikdy to nezkouseli... Podobne jako to nikdy nezkouseli Rimane, Rekove, Persane, Nemci, Briti atd. Vsechny ty dobyvacne valky byly jen proto, ze nikdo nechtel nic ziskat a dobyt.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(trpaslík Žaluď, 2.4.2008 16:08:23)
Odpovědět
To sa to machruje ked to par dni predtym zverejnili na stranke Narodni strany, v state kde este muslimovia nemaju taku moc.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Gregor Hrab, 29.3.2008 23:15:33)
Odpovědět
I do not know why to say: protikoransky fil.
It shows facts. It would be more appropriated to say, that it is a film which is scaring
naive, libertarian European politicians, who would suport anythink and enybody just to get support for keeping them in power. They already sold Europe to Islamist ideology,
Before they supoorted fascism, then Communismu. Now they are supporting Islamist ideology. Can they realize where is leading their shortsided action?

Greg Hrab, Ontario
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(evangelika, 8.12.2009 20:59:49)
Odpovědět
Yes! Moje řeč!
JEDINÁ ZÁCHRANA: průměr 2,1 DÍTĚTE na ČEŠKU (a Evropanku)
(úprchlík před ČSSR komunismem, 30.3.2008 1:52:39)
Odpovědět
Milí čtenáři a příznivci Eurabie: Vedete sebe, své rodiny, děti, vnoučata, obec, tlačité účinně na své volené zástupce, atd., jdete sami pžékladem, v tom, že vaše ženy maji v PRUMĚRU 2,1 dítěte, tedy že je - spolehlivě - zajištěna alespoň čistá reprodukce?

To znamená, že když jedna žena nemůže z jakýchkoliv důvodů 2,1 dítěte mít, že je jiná žena, která má, v průměru, 4,2 dítětem, atd?

Pokud náš národ by si takto, průměrem 2,1 dítěte na ženu ZMĚNIL životní PRIORITY, věnoval se úměrné péči a výchově o tyto děti, pak bychom byli Evropě vzorem.

Pakn bychom také měli PRÁVO TRVAT na tom, aby se vláda z Bruselu nebo z Prahy přestaly vymlouvat tím, že díky malé porodnosti nebude náš sociální systém mít dostatečné počty budoucích daňových poplatníků.

Obávám se ale, pánové a dámy,kteří tyto řádky, tuto výzvu čtete, že v průměru ani zdaleka těch minimálních 2,1 dítěte na ženu sami u sebe, ve svých rodinách, nemáte.

Taskže si můžete dát trávit hodiny, večery, celá život debatami o islámské hrozbě Evropě a ČR, ale ini ti praktikující muslimové a jejich ženy vás porazí stejně jako porážejí mnohá města ve Francii atd: přes PŘIROZENOU funkci dělohy, průměrnou porodností která překvapivě reychle, svým kumulativním dopadem, převálcuje vaše prázné řeči.

Když nejste schopni, jako muži a ženy, najít prioritu života, že předáte, v průměru, 2,1 řivota na ženu, pak váš pud sebezáchovy je ztracený, tedy nepřirozený. Sami si kopáte hrob bez ohledu na to jaké výmluvy k tomu, že v průměru nemáte 2,1 dítěte na ženu.
Re: JEDINÁ ZÁCHRANA: průměr 2,1 DÍTĚTE na ČEŠKU (a Evropanku)
(Vincent, 30.3.2008 18:37:14)
Odpovědět
Slabý argument. Táto planéta má problém už s existujúcou porciou človečenstva. Prírodné využiteľné zdroje sa stále stenčujú. Snažiť sa umnožiť musulmanov by preto viedlo takisto do slepej uličky. Počet obyvateľov v starej európe (bez vonkajších vplyvov) sa nebude IMO znižovať rovnakým tempom, ale dosiahne určitú zníženú úroveň a tú si už bude udržiavať. Podstatne účinnejšie bude nepustiť ich sem vo väčšom množstve a hlavne ich "náboženských ideológov".
Re: JEDINÁ ZÁCHRANA: průměr 2,1 DÍTĚTE na ČEŠKU (a Evropanku)
(daniel, 31.3.2008 10:18:33)
Odpovědět
Souhlas. Reseni neni snazit se "je premnozit" ale nepustit je sem, aby zaplnili vznikly protor ve chvili, kdy my se konecne premnozovat prestavame. A zacit pracovat. Pokud si sem budeme importovat "levne pracovni sily" abychom se sami mohli valet, provozujeme akorat kolonialismus naruby, a to je velka hanba.
Re: JEDINÁ ZÁCHRANA: průměr 2,1 DÍTĚTE na ČEŠKU (a Evropanku)
(Tomas Peterka, 31.3.2008 18:11:35)
Odpovědět
...tito pracovat nebudou, islam potrebuije zabrat misto a vladnout. z nas budou ti kdo je budou krmit..
Re: JEDINÁ ZÁCHRANA: průměr 2,1 DÍTĚTE na ČEŠKU (a Evropanku)
(Lucie, 21.9.2012 20:07:29)
Odpovědět
Mate uplnou pravdu vidim to v Norsku kde nyni ziji a pracuji.
Re: JEDINÁ ZÁCHRANA: průměr 2,1 DÍTĚTE na ČEŠKU (a Evropanku)
(q, 5.8.2012 10:52:47)
Odpovědět
nemecko, francie, si sve problem yzpusobilA TIM, ZE SI MYSLELA, ZE BUDOU MIT LEVNOU PRACOVNI SILU
TAK TO Zacalo, jenomze muslimove jsou taky lidi a zacali si zvat dalsi muslimy

u nas to neni jedine proto, ze uz tu mame vietnamce, slovaky (nastasti) a ukrajince

mame pravo je sem nasilne nepoustet, oni nemaji pravo se do evropy stehovat

kdyz se chteji mnozit, at se mnozi u sebe
musi sami dojit na to, ze to nelze delat donekonecna, a ze musi jako vsechny jine staty udrzovat rozumny pocet
Re: JEDINÁ ZÁCHRANA: průměr 2,1 DÍTĚTE na ČEŠKU (a Evropanku)
(q, 5.8.2012 10:54:47)
Odpovědět
ta expenze z jejich strany je stejna jak kdybych bydlel v garsonce poridil si 2 deti a nacpal se nasilne k sousedovi s tim ze mam malo mista

ne to nemaji pravo

ale evropa zase musi se naucit delat si podradne prace sama, pak se nemuze divit
nemuzem byt sami vycurani a pak si stezovat
bud jeno, nebo druhe
Re: JEDINÁ ZÁCHRANA: průměr 2,1 DÍTĚTE na ČEŠKU (a Evropanku)
(tomino, 11.4.2008 15:44:11)
Odpovědět
ty vole, autor tohto prispevku ma snad 274 rokov, podla tych kokotin co pise.. niekto ho vychovaval cely zivot vo vernosti jezisa krista, nemylim sa? chudak clovek..
Re: JEDINÁ ZÁCHRANA: průměr 2,1 DÍTĚTE na ČEŠKU (a Evropanku)
(george, 5.5.2008 14:23:16)
Odpovědět
Mám pět dětí s jedinou manželkou a nejsem ani ortodoxní křesťan (ani Rom...). Ten člověk co psal příspěvek, který tak hloupě kritizujete má ovšem pravdu a s vírou v Ježíše krista to má společného mnohem méně než s prostým zdravým rozumem! Musmimové se rozlézají v celé evropě jako mor a daří se jim to m.j. právě proto, že nás zpohodlnělé Evropany několikanásobně převyšují v porodnosti. Oni se nechtějí v Evropě usadit a žít podle zvyklostí hostitelské země, zachovávat si vlastní identitu a zároveň respektovat názory a ptravodla země, která jim poskytuje všechny potřeby pro jejich život! Muslimové nás chtějí ovládnout a ty kdo nebudou konvertovat k jejich ranně-středověkému náboženství pak rpostě zabít!! To je prostě holá skutečnost, zřejmá i bez filmu "Rozvrat" ten tuto skutečnoast jej popisuje a ukazuje....
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Geox, 27.3.2008 22:42:38)
Odpovědět
Nebylo špatný ale čekal jsem že to bude víc agresivnější (ale to je asi vlivem hype který je kolem toho).
Obávám se že většina lidí dá přednost klidu a bezpečí doma u piva a komerční televize než by se nějak ozvalo a bojovalo za svobodu. A počítám, že na západě to nebude jinak když tam dovolili dojít situaci tak daleko jak je dnes.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Carter, 27.3.2008 23:42:23)
Odpovědět
Tam šlo o ten hype a o upozornění na svobodu slova - na tomto případě bylo dobře vidět jak se někteří politici snažili film zakázat,zkritizovat,pomluvit,aniž věděli co v něm je...Svodoba slova v EU umírá,za pár let bude po ní...
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(k, 28.3.2008 0:40:47)
Odpovědět
Asi daleko zajímavější než samotný film či jeho přijetí muslimy je postoj západních politiků a médií. Film (vlastně obyčejné shrnutí zpráv z poslední doby) byl odsouzen a zakazován ještě předtím, než byl uveden. Se svobodou slova je to v Evropě špatné.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Tree Ardy, 28.3.2008 2:15:10)
Odpovědět
Tohle stojí za pozornost - z wikipedie:
"French President Nicolas Sarkozy officially declared that France would provide every necessary support to aid the Netherlands in the suppression of any Muslim violence that would result from Fitna's release."
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Tree Ardy, 28.3.2008 2:21:37)
Odpovědět
PS: škoda jen toho lapsu s Kurtem Westergaardem - respektive s neošetřením autorských práv...
Jsem toho názoru,
(A. S. Pergill, 29.3.2008 15:38:06)
Odpovědět
že pan Kurt Westergaard má tak trochu smůlu a jeho dílko se stalo symbolem, asi jako picassova holubice.
Sarkozy declared...
(julije, 29.3.2008 20:05:51)
Odpovědět
Konečně někdo s kapkou rozumu....
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Jenda, 30.3.2008 23:06:22)
Odpovědět
Oni uz s tim muslimskym nasilim maji sve zkusenosti.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(karpa, 27.3.2008 23:20:15)
Odpovědět
No jo, co jineho cekat od xenofoba a fanatickeho milovnika Izraele.
Ostatne jezvlastni ze vetsina tech, kdo kteri delaji z muslimu krveziznive bestie jsou velci sympatyzanti izraele nebo nackove. Z toho jsem celkem smutny. Otazkou pak je, co je vetsi nebezpeci, jestli se vzdame svobody ve prospech muslimum, pred cimz se snazi dosti nestastnym zpusobem varovet tento web a nebo se vzdame svobody ve prospech nacku, fasounu a podobne verbeze, ktera se pod vlivem vidiny ziskani moci snazi desit podobnymi tendencnimi snimkami.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(., 28.3.2008 7:08:56)
Odpovědět
Mohl byste některou ze svých invektiv vůči Wildersovi také podložit nějakým argumentem?
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(.., 28.3.2008 0:03:16)
Odpovědět
nejlepsi by bylo, kdyby se to vyresilo treti cestou, zadnej islam a zadnej neonacismus (ci jina forma totality, ad bod 1 :))

nebo normalni lide nemaji zastani ?
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Tree Ardy, 28.3.2008 2:05:45)
Odpovědět
Samozřejmě že nemají zastání - když se o ně nesnaží, tak si ho ani nezaslouží. To, že po politicích něco opravdu chcete, to že jste ochoten udělat první krok, to že se o něco snažíte, místo abyste jako normální člověk seděl u piva a nadával, to z vás udělá člověka nenormálního, protože se prostě budete vymykat průměru. Media pak zajistí, abyste byl řádně onálepkován jako extremista, rozdmychávač nenávisti atd. Normální lidi bohužel zastání mít ani nemůžou, protože chtějí jenom klid a pokud možno zadarmo.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(jejej, 28.3.2008 11:12:31)
Odpovědět
Moc hezký.
Prostě "slušný člověk" si jednou začas splní svou občanskou povinnost při volbách a pak už politikům do ničeho zbytečně nekecá...
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Carter, 27.3.2008 23:37:59)
Odpovědět
Asi je zbytečné demagogickému fanatikovi vašeho ražení vysvětlovat ,že náckové muslimy často podporují,že kupříkladu zakladatel neonacistické organizace Blood a Honour přestoupil na islám - na který taky přestoupil známy levicový terorista Carlos?Že Arabskou ligu založil bývalý esesák ?atd,atd,atd :-)

http://www.malas-noticias.com.ar/ManoenaltoHiHitler.htm
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Karpa, 28.3.2008 7:29:19)
Odpovědět
a co se tyce tech stranek, tak to je jedna z nejubozejsich propagand, ktera zabere leda tak u nekoho, kdo nevi nic o zpusobu pozdravu v dane lokalite, ktera nema nic spolecneho s nacismem. Tohle je uz ubohost nejtezsiho kalibru.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Bob, 29.3.2008 18:10:10)
Odpovědět
Ano, některé články jsou relativně hloupé, autoři asi nestudovali žurnalistiku, rétoriku ani politologii. Ale princip je bohužel zcela reálný a pro naše potomky hrozivý.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Karpa, 28.3.2008 7:24:58)
Odpovědět
No pane jo, vyjadrim svuj nazor a hnedka jsem demagogicky fanatik? Nackove podporovali kde koho, dokonce i sionisty, takze s tim tvym stripeckem o b&h u me moc neuspejes. Pokud se podivas na narodni odpor ci narodni stranu, tak uvidis ktera bije.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Tree Ardy, 28.3.2008 11:26:28)
Odpovědět
Jasně, sionisti postavili taky v součinnosti s nácky několik divizí, že?
a co myslíte
(anonymous, 28.3.2008 9:13:11)
Odpovědět
budou muslimové a multikulturalisté protestovat proti tomu filmu, nebo proti svým kolegům, ve filmu zobrazeným ?

nacismus, islamismus, komunismus i multikulturalismus jsou zhoubné ideologie, které zneužívají neznalosti lidí

nynější potlačování svobody slova, cenzura, politická hyperkoretktnost, nazvěte to jak chcete - krásná ukázka multikulti taktiky - o problémech se nemluví, kdo o nich mluví je extremista a neváží si náboženství druhých atd. atd.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(daniel, 28.3.2008 10:03:50)
Odpovědět
Nejsi demagogicky fanatik, protoze jsi vyjadril svuj nazor, ale proto, jak jsi ho vyjadril, a proto, ze je to nazor naprosto zcestny. Zkus nejak argumentovat, na to tu vetsina lidi krom ruznych virtualnich zabijaku slysi.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(pavjan, 20.11.2009 20:11:56)
Odpovědět
Karpa běž se vyspat a zejtra to zkus znova,možná to bude lepší.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Jana, 28.3.2008 9:19:47)
Odpovědět
To nam davate pekne navyber - bud islamsky extremismus (islam jako takovy bych nechala byt, kdyz budou klidni a nebudou nikomu nic vnucovat) nebo fasouni... Ja bych rekla, ze to muze jit bez obou. Vite snad neco blizsiho o situaci v Nizozemi? Slysel jste nekdy o Pimu Fortuynovi nebo Theo van Goghovi? Vite, jak se bezne chovaji Turci, Marokanci nebo klidne i Iranci k zene na ulici, aniz by ji znali? Nerikam, ze jsou vsichni stejni, ale je mezi nimi dost arogantnich typu, kteri zenskou povazuji za menecennou... co kdyby nekdo ukamenoval je? Pripomina mi to situaci u nas kolem Romu - porad se citi omezovani, chteli by vic a jakmile jim to nekdo odepre, tak je rasista.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(daniel, 28.3.2008 9:56:44)
Odpovědět
Nebudou klidni a budou ostatnim vnucovat islam, pokud jsou to tedy verici mulimove a ridi se Koranem.Co se tyce nabozenske policie a arogantnich muslimskych nasilniku, tento typ lidi lze bohuzel zpacifikovat pouze nasilim. Neco mi rika, ze mas rada zvirata, mozna dokonce kocky. Takze bych si dovolil prirovnani ze zvireci rise. Presto, ze muslimove povazuji psa za neciste zvire, chovaji se velmi psim, cili smeckovym, zpusobem, podobne jako mnozi jini nasilnici. Pokud si takoveho cloveka nasilim podrobis, bude te obdivovat a bude k tobe loyalni, podobne jako slabsi pes ve smecce ve vztahu k silnejsimu psu.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Jana, 28.3.2008 22:41:38)
Odpovědět
To jsi trefil - mam rada skoro vsechna zvirata, ikdyz urcite ne ta lidska. Dokonce jsem si poradila i s nejakym tim zlym psem, ktery si prave myslel, ze kdyz je chlap, tak ma navrch a je silnejsi. Spis mam obavy o jine, ktere si s nimi nemusi poradit. Za kazdym neuspechem jsou tihle chlapi vic a vic agresivni. Takze problem podle me jeste nedosahl sveho vrcholu v zadne ze svych dimenzi, ikdyz si nekteri mysli opak a situaci banalizuji. Uvidime, ceho se jeste dockame...
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Dux, 29.3.2008 10:09:40)
Odpovědět
Bohužel, Jano, je třeba s Vámi SOUHLASIT. Kéž byste neměla pravdu!
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Jana, 29.3.2008 20:35:39)
Odpovědět
Ani nevite, jak moc si v tomto pripade preju, abych nemela pravdu...
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Lenny, 28.3.2008 10:05:08)
Odpovědět
Já bych si též velmi přál bez obou extrémů se obejít. Otázka je, zda to skutečně půjde, když většina evropské elity problém ignoruje. A ten problém je přitom i v nás - včetně ingorance úpadkových tendencí, zejména nedostatečné porodnosti, přehnaného důrazu na antidiskriminaci, nevhodnou ochranu menšin aj. S nadsázkou by se dalo dokonce říct, že USA i EU si radikální islamisty vypěstovali do jisté míry sami - USA v Afganistanu a EU nekritickou podporou imigrace s následnou korupcí sociálními dávkami a faktickou pozitivní diskriminací.
A k řešení - vidíte to u nás - problému se otevřeně chápe jen Národní strana, ostatní se uvedeným problémům - a to ale nejen muslimským -spíše vyhýbají. Například ministr Nečas (jinak myslím dobrý ministr) při prezentaci reforem například před časem uváděl, že hlavním důvodem pro zásadní důchodovou reformu je prodlužování individuální délky života jako pozitivní trend, nikoli tedy nedostatečná porodnost. Spousta lidí říká, že je snad jedno, kolik máme jako komunita dětí. A to chceme, aby se takovému systému muslimové přizpůsobili - to je přece absurdní, to bychom je snad považovali za úplné hlupáky.
Jestli to takto půjde dál, je další totalita pravděpodobně asi jen otázkou času. Pokud se mýlím, budu jen rád.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(silvie, 28.3.2008 10:32:53)
Odpovědět
asi si neslysel nikdy nenavistna kazani proti svobode a Zapadu v mesitach (mas je ve filmu), asi si nevidel transparenty o tom, jak Evropu ceka holokaust, ktere nosili tvoji mili muslimove (nedival si se na zpravy) atd atd. I mala holcicka vi, ze Zide jsou opice a prasata a ze se to pise v Koranu. Ovsem ty a dalsi cesti apologetove nam stale tvrdi, ze to tam neni, ze tomu davame jiny vyznam, vytrhavame z kontextu. Takze potom vytrhavaji z kontextu i muslimove. Lepe receno jejich imamove a vudci. Protoze drtiva vetsina muslimu si neumi Koran precist. Neumi klasickou arabstinu, mluvi poulicnim dialektem, jsou nevzdelani. Z Koranu a nabozenstvi vedi jen to, co slysi v mesitach.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Tomas Langer, 20.1.2012 8:58:38)
Odpovědět
Ty jsi totalne mimo clovece. Jedina velka hrozba je islamo-fasismus ktery se siri evropou jako rakovina a je strasny omyl nazyvat lidi kteri na to upozornuji a chteji se tomu branit nacisty,rasisty nebo xenofoby. Islam je nenavistna stredoveka ideologie ktera nici vse co islamske neni a jestli to nechapes pak jsi neuveritelny hlupak.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Fatima, 27.3.2008 23:50:18)
Odpovědět
Mnoho povyku pro nic. Vždyť neříká nic nového, tak proč se všichni báli, že vyvolá masové nepokoje. Spojil pár novinových článků a videí dohromady. Nevidím v tom nic útočného jen trošku tvrdší realitu, pravda někteří jedinci ji asi neunesou. To je trest za to, že vlády rozmazlují menšiny a jednají s nimi v rukavičkách. Pochybuji, že se tím to filmem něco změní.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Tree Ardy, 28.3.2008 2:09:30)
Odpovědět
Protože skutečně vyvolá masové nepokoje. Počkejte do pátku, až se "spontánní davy znepokojených muslimů" vydají z mešit. Jestli to nebude tento pátek, tak příští. A jestli ten film nebude dost ilustrovat nesnášenlivost a urážení islámu, tak ho budou promítat v mešitách s přidanými scénami - stejně jako přidali ke karikaturám urážlivější obrázky "aby to dobře ilustrovalo, jak se kafíři chovají k prorokovi, islámu, muslimům"
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Dina, 28.3.2008 3:12:28)
Odpovědět
Tak si myslim, ze tento film je vic zameren na apologetiky a muslimy, coz je jiste dulezitejsi, nez na lidi, kteri uz islam davno prokoukli, - informovane divaky film presvedcovat nemusi.
Ale i tak pro me bylo nove, jak se nenavistne sury Koranu projevuji a uplatnuji v praxi, velmi nazorne. To jsem nikdy nevidela v nasich mediich, aby se nasili a vrazdy spojovaly s nabozenstvim islam a jmenem Allaha. Vzdy to je tak, (alespon v USA), ze islam se povazuje za nabozenstvi jako kazde jine, problemem tedy neni vira v islam, ale jen hrstka fanatiku, co Koran zneuziva k terorizmu.
A taky mi video opet potvrdilo, ze zakazani Koranu by bylo opravnene.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(daniel, 28.3.2008 10:01:54)
Odpovědět
Ten film je katalyzatorem. Podstatne neni to, co je v nem, ale to, jak na nej muslimove a apologeti reaguji. Troufam si rict, ze to byl Wildersuv zamer. Vsichni meli moznost sledovat, co se kolem filmu delo, jeste, nez kdokoli tsil, co v nem je! Vezmete cernou skrinku a reknete "tato skrinka obsahuje kritiku koranu, Mohameda a islamu", a muslimove na celem svete zacnou nasilne jecet, vlady islamskych zemi zacnou vyhrozovat, eurodhimmi politici se zacnou zkrousene omlouvat a predhanet se, kdo naserviruje "spravedlive se hnevajicim hluboce vericim" driv a na stribrnejsim podnose hlavu "nactiutrhace", a to tu skrinku jeste nikdo ani neotevrel! Tohle je podle me to naprosto nejdulezitejsi poslani celeho filmu. Nevim, zda to Wilders zamyslel, nebo jde o kouzlo nechteneho, ale v kazdem pripade je to okouzlujici.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(werbel, 28.3.2008 21:17:49)
Odpovědět
Myslím , že máte pravdu.Už pred zverejnením filmu sa šírili fámy , že Wilders na záver vytrhne z koránu stránky , alebo že ho úplne roztrhá. Nakoniec čosi vytrhol (stránku s tel.zoznamu) s konštatovaním , že násilné časti koránu musia "vytrhnúť" moslimovia sami. Tak vypálil rybník všetkým , ktorí boli pripravený obviniť ho s pohanenia moslimskej (vraj)svätej knihy - a najmä dôkladne odhalil pokrytectvo polikorektných a multikultúrnych zradcov Európy. Trúfnem si dokonca povedať , že ich svojim dielkom priam geniálne zosmiešnil.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Tichý Zdeněk, 28.3.2008 0:22:10)
Odpovědět
Ukázal nám všem jen to co je všeobecně zmámé, on to pouze spojil a před čím ti nahoře zavírají oči. Myslím ,že arabové a islám je ještě ve středověku a západní civilizace by se měla začít probouzet nebo bude pozdě až islám okupuje Evropu - snaží se nenápadně ovládnout svět.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(jj, 28.3.2008 1:54:17)
Odpovědět
Bohužel islám je spíše návrat do pravěku jelikož i v tom starověku bylo možné aby žena podnikala a vedla samostatný život - viz zrovna třeba muhamadova první manželka(podnikatelka) kterou si muhamad vzal pro peníze)
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Dina, 28.3.2008 5:02:59)
Odpovědět
jj
presne nevime, jak to bylo v praveku, je mozne, ze v nekterych spolecnostech byl matriarchat,:-))
Ale ze ve staroveku u Arabu mely zeny lepsi postaveni nez u dnesnich muslimu, to me nenapadlo, sakra, mate pravdu, ona ta starsi vdova Chadidza byla podnikatelka a nejen to, mohla si dovolit vybrat gigola, zajicka Mohamedacka.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(jejjej, 28.3.2008 12:42:28)
Odpovědět
No matriarchat je jenom výmysl spisovatelů, nikdy neexistoval, až na jednu malou vesnici tuším v Mexiku. mám ale podezření, že to jenom předvádí turistům a senzacechtivým antropologům.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Martin Horák, 28.3.2008 16:40:36)
Odpovědět
V tom asi nemáte pravdu. Nedávno jsem četl Rasa, víre a etnicita v koloniální Americe (K dostání v Levných knihách) a tam je dost podrobně a fundovaně popsán matriarchát u Indiánů východního pobřeží (wigwam+vybavení+děti patřily ženě, muž se vždy na čas přestěhoval). M. tuším fungoval a zčásti fuguje i některých kultur Cejlonu a tuším Nepálu (polyandrický model).
CNN ma zajimavy clanek ...
(LubosTX, 28.3.2008 19:10:35)
Odpovědět
http://www.cnn.com/2008/WORLD/europe/03/28/islam.film/index.html?iref=werecommend
Opet si nas vsimli i za Rybnikem:
(LubosTX, 28.3.2008 19:15:05)
Odpovědět
http://www.cnn.com/2008/WORLD/europe/03/25/dutch.koran.ap/index.html
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Překladatel, 28.3.2008 3:18:23)
Odpovědět
Titulky zde
České titulky zde (jen textová verze).
(Překladatel, 28.3.2008 3:19:26)
Odpovědět
fitna-cesky.blogspot.com
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(peter sveter, 28.3.2008 7:21:08)
Odpovědět
Co jsem cekal se naplnilo, obohe, tendencni, populisticke a predevsim nic neresici.
palec dolu...
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Phoenix, 28.3.2008 7:47:17)
Odpovědět
Mohl byste nam sdelit, co presne je uboheho a tendencniho na spojeni citaci z koranu, toho, co tvrdi uznavani immanove v mesitach a nasledne aplikace?

Jestli mate pocit ze Geert Wilders zamerne vybral ty nejostrejsi casti koranu, nejagresivnejsi immany a nejzaostalejsi muslimy, nic nebrani tomu, abyste natocil film opacny.

Predstavoval bych si to asi takto: Vezmete nejkrasnejsi, nejmirumilovnejsi a nejtolerantnejsi sury koranu, pak najdete respektovane immany, kteri pouci spoustu muslimu o tom, jak je treba rovnopravnosti zen, kritickeho mysleni, odvrzeni nasili, tolerance vuci jinakosti a podobne a nasledne natocite zabery muslimskych demonstraci v Evrope a ve svete, ktere budou branit svobodu slova, na transparentech bude stat Mame radi demokracii, Tolerujeme ostatni nabozenstvi a Hitler byl dobytek. Hodne stesti, budete ho potrebovat (pripomina mi to trochu vtip se zlatou rybkou, schody do nebe a mirem v Cecensku).
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Mrakoplash, 28.3.2008 9:07:45)
Odpovědět
To je dost dobrý, poslednímu odstavci bych dal metál! :)
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(rigi, 28.3.2008 10:51:48)
Odpovědět
Ten neznam. Jak to je?
Zlata rybka
(Phoenix, 28.3.2008 11:24:39)
Odpovědět
Borec chyti zlatou rybku a ta mu klasicky za sve pusteni slibi splneni jednoho jakehokoli prani. Borec na to, ze by si pral schody, ktere by vedly az do nebe. Rybka se zamysli, zaskaredi a rika, ze je to strasne tezke, primo nemozne a jestli by si nemohl prat jeste neco jednodussiho. A borec nato, ze by si pral, aby v Cecensku zavladl mir. No a rybka na to: "Kde ze jsi chtel postavit ty schody?"
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(qq, 28.3.2008 10:54:38)
Odpovědět
je pravda, že to byl slabý odvar, je ale dobře, že byly použity především záběry (bohužel osekané, ale alespoň to mohu pustit své devítileté dceři) publikované samotnými muslimány.... nevím, co se jim nelíbí, autor jen porušil autorská práva tím, že použil videa bez souhlasu jejich tvůrců.... ale to video, filmeček, má obrovskou hodnotu tím, že se o něm lidé baví, že ho zhlédnou, že se ti, kteří nechtějí vidět, podívají.... ostatní se totiž zatím bojí si i prdnout.... :(
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(silvie, 28.3.2008 13:28:42)
Odpovědět
ovsem, ty na druhe strane vse resis. Jake reseni tedy navrhujes. Co konkretne se ma udelat aby se zamezilo nenavistnym kazanim imamu?
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(safija, 21.3.2009 23:41:09)
Odpovědět
v egypte je imam kontrolovan,aby nepronasel stvave proslovy.jsem ceska muslimka a dobre vim,jak se daji texty koranu prekroutit.koran se musi studovat v celku,nejde jen cist nejeke sury.a tam,kde hodne lidi neumi cist,to spatny imam ma jednoduche jim veci podat,jak se zrovna hodi.verte,ze vetsina muslimu chce zit v klidu a miru.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(jh, 28.3.2008 12:18:57)
Odpovědět
Prosím všechny mírumilovné, aby mi objasnili v čem a čím je tento film tak mimořádný, štvavý, netolerantní atd. Zřejmě jsem film nepochopil proto, že zaběry v něm uvedené jsem viděl oficiálně snad stokrát a naivně občas tvrdím, že řetěz je právě tak pevný, jak je pevný jeho nejslabší článek. "Řetěz islámu" má těchto článků hned několik...
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Tree Ardy, 28.3.2008 12:29:12)
Odpovědět
tak dobře - zjednodušeně: Islám je podřízení se a podřízení si ostatních. To přesně tenhle film neakceptuje a vystupuje proti tomu. Vystoupit proti islámu, nebo ještě hůře proti Koránu, jako jeho základu, je otevřený nepřátelský akt. Urážka Alláha, urážka Mohameda, urážka každého opravdového muslima. Od kuffar se očekává, že budou přestupovat na islám, nebo držet hubu. Cokoli jiného je urážka. Zejména v EU, kde už si muslimové zvykli, že se kolem nich chodí po špičkách a nikdo z politiků si netroufá mluvit otevřeně.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Tree Ardy, 31.3.2008 20:54:19)
Odpovědět
A kdyby nic jiného - je tam ten obrázek
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Viktor, 28.3.2008 13:17:42)
Odpovědět
S českými titulky:

http://pravdaoislamu.cz/index.php/2008/03/28/fitna-s-ceskymi-titulky/
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Peter, 28.3.2008 22:14:37)
Odpovědět
TAK TOTO JE KONIEC SLOBODY SLOVA NA ZAPADE!!! TEN FILM UZ NIE JE PRISTUPNY ANI NETE, KVOLI HROZBAM TYCH SIALENCOV. http://www.liveleak.com/view?i=7d9_1206624103
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(benedikt, 28.3.2008 12:42:41)
Odpovědět
musim v souvislosti s tim filmem uvest jednu vec ktera mne celkem potesila a prekvapila - novinky.cz dali do clanku o tomhle filmu anketu "Měla by Evropa mít strach z islámu?" a v soucasnosi z cca 5 tisic lidi jich 87.7% odpovedelo ze ano. prekvapuje mne to hlavne proto, ze kdo nekdy cetl komentare k clankum na novinkach, tak vi, ze valna vetsina lidi co tam komentuje jsou levicove zamereni.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(sergej, 28.3.2008 14:54:33)
Odpovědět
já bych taky dal hlas možnosti, že ANO. Jenže ony tyhle ankety jsou zrádné. TV prima uvedla v Nedělní partii otázku pro diváky, zda by aktivně bojovali proti totalitě. 95% odpovědělo, že ano. :))))))) A kde teda byli těch 40 let socialismu? Naši předkové selhali v roce 1938, my jsme selhali ve druhé polovině 20.století několikrát.
Domnívám se, že jde o strach z neznalosti. Netvrdím, že korán neobsahuje odsouzeníhodné pasáže! Ale, uvažte, co všechno se dá zneužít!
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(anonymous, 28.3.2008 16:08:44)
Odpovědět
a právě islám to "zneužívání" věřících dnes a denně praktikuje, není to nějaká historie nebo teorie, je to současnost a smutná fakta

bohužel Mohamed věděl, že jistý typ lidí si získá tím, když bude hlásat nenávist a ponoukat k násilí vůči nevěřícím - a opravdu, byl úspěšný

srovnávat křižácké výpravy a dnešní islám mi přijde absurdní, srovnávajte výboje islamistů v historii a výboje křesťanů v historii, ale takot to zní jako kdybyjste říkal, že islám a křesťanství jsou stejné - a to rozhodně nejsou, křesťané se nevyhazují do vzduchu, nevěší homosexuály, nebičují ženy
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Dux, 29.3.2008 10:18:45)
Odpovědět
Na to též narážím často, že spousta hlupáků bez jakékoliv znalosti historie komentuje křížové výpravy a strašně se za ně stydí. V poslední době se objevují i filmy, kde jsou křižáci ty největší bestie. Propaganda si zhase hraje s historií jako za komunismu.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(alien07, 21.10.2009 16:11:28)
Odpovědět
Kriziacke valky boli valky obranne. A proti islamu. Boli vedene prostriedkami zodpovedajucimi svojej dobe. Ziadne exesy. Krestania sa naucili zastrasovaniu nepriatela terorom jednoznacne od moslimov. Tuto taktiku vo vacsom meradle pouzivali az v zaverecnej faze protitureckych vojen na Uhorskom uzemi a v Srbsku. A s velkym uspechom.

Z hladiska vojenskeho strategicke ciele kriziackych vojem boli volene katastofalne a nemali nadej na trvalejsi uspech. V kazdom pripade tieto vojny aj ked neuspesne boli jednym z najdolezitejsich faktorov ktore zabranili islamizacii Europy v stredoveku.
všude se najdou fanatici
(sergej, 28.3.2008 13:53:45)
Odpovědět
Vzhledem k tomu, že jsem nečetl korán, nedovolím si jej hodnotiť. Ale dovolím si zastávat názor, že film zachycuje skutečnost, jak fanatické náboženské názory dokážou ovlivnit zejména mládež, která má blízko k radikalizaci již od přírody. Uvádené úryvky však zřejmě nevystihují korán komplexně. Četl jsem však Bibli a doporučuji ji všem, kteří mají rádi horory. Tolik prolité krve se jen tak nevidí. Ale křesťané nezneužívají Bibli na vraždění, znásilňování a pod., jak bylo zvykem minulosti.
Pravděpodobně jde na straně Arabů o období, které lze překonat. Především je třeba, aby legální arabské vlády posuzovaly vraždění jako zločin a nepodporovaly fanatické skupiny. Začít je možné v Saudské Arábii, která vyprodukovala zřejmě nejvíc teroristů. Pro svět nemůže být alternatívou válka civilizací! Proto se ptám: proč sladce spí OSN? Proč už dávno neotevřela diskusi na téma bojovného náboženství jako živné půdy pro terorismus? Proč se už konečně nevyřeší spor Palestina-Izrael, na kterém se bojovný islam přiživuje? Je zajímavé, že v případě Kosova to šlo ze dne na den...
Proč jsme dovolili úzké skupině států, aby oklamala svět a zpustošila islámskou zemi-Irák? Pamatujete ty lži ministra zahraničí Powela v BR OSN? A svět je ticho! Divíte se ještě, že mají fanatici navrch?
A konečně - není čas na to začít s diskusí mezi křesťanskými církvemi a islamskými předtaviteli?
Jinak bude mráz po zádech běhat nám všem.
Re: všude se najdou fanatici
(A.M.A.B., 28.3.2008 17:29:35)
Odpovědět
OSN nespí, OSN je totiž na nic. Nikdy od svého vzniku neměla nějakou faktickou moc.
Re: všude se najdou fanatici
(anonymous, 28.3.2008 14:05:24)
Odpovědět
bohuzel s islamisty nema nejmensi smysl diskutovat, takovych pokusu bylo mnoho, a vsechny ztroskotaly - protoze oni jsou ochotni diskutovat "ale" nesmite v diskusi "urazet" proroka, koran ... a pod to urazet si dosadte treba zpochybnovani nekterych tezi prikazujicich muslimum jednat nasilne

no a bible ? v bibli najdete vypraveni o nasili, nikoli nejake navody, prikazy vericim, zabijet neverici, Jezis kazal nenasili zcela jednoznacne, Mohamed byl lupic a nasilnik (na coz jsou muslimov hrdi) a za valceni slibuje raj...

vidite to i na tom Iraku, kdo tam denne zabiji civilisty, pacha sebevrazedne atentaty, kdo udrzuje tu zemi v chaosu ? Ano, "hrdinove" islamu
Re: všude se najdou fanatici
(sergej, 28.3.2008 14:47:11)
Odpovědět
doporučuji Vám přečíst si Bibli, protože tvrdíte něco, co není pravda. Návodů na vraždu tam najdete mnoho, vzpomeňte jen na křižácké války. Anebo si myslíte, že řádění inkvizice nevycházelo z Bible? Atd, atd...
Ale tady nejde o to, dohadovat se o tom, které náboženství je lepší! Tady jde o to, aby naše děti mohli normálně a bez strachu žít, což se týká i muslimských dětí. Nebo si myslíte, že na vraždu se má odpovédět vraždou? Néco jako podpora trestu smrti v globálním měřítku? Ale potom jde o oko za oko... což přivede svět do katastrofy.
A když se teda nepovede dialog, jaká je alternativa? Válka? Nechci, děkuji. A nechce ji většina muslimů. Pamatuji si na jedno rčení z nedávné minulosti: A nastolíme mír i kdyby tu nezůstal kámen na kameni!
A co se týče Iráku - tam jde zjevně o kmenové násilí, které vzniklo na základě okupace. Místo toho, aby došlo ke smíření kmenů, které Saddám postavil proti sobě, násilí se rozrostlo do nevídaných rozměrů. A nesnažte se tvrdit, že to je dílo Al Kaidy! Sám americký Kongres konstatoval, že Irák Al Kaidu nepodporoval a ani na svém území netrpěl. Teď je tam. Čí je to vina...? Jestli někdo vzal na sebe zodpovědnost za osud Iráku, musí ji skutečně i nést. Otázka tedy zní: Kdo ji uvedl do toho chaosu? ... Ten musí i ten chaos odstranit.
Jaké tedy navrhujete řešení?
Re: všude se najdou fanatici
(Jejej, 28.3.2008 16:24:21)
Odpovědět
Inkvizice
historické prameny ukazují, že z inkvizice se dělá strašák. Podle generálního sekretáře inkvizice v letech 1789 až 1801, Juana Antonia Llorente, bylo mezi roky 1480 a 1808 odsouzeno k smrti 31 912 lidí. To je docela dost, ale nejsou to statisíce, nebo miliony.


Křižácké války byly oranou po cca 400 letech islámské agrese a expanze do původně křestanské Malé Asie, sev Afriky, atdd.
Re: všude se najdou fanatici
(Martin Horák, 28.3.2008 16:53:12)
Odpovědět
Počítám správně, že to bylo míň jak 100 lidí ročně za celou katolickou Evropu? Žabaři, to takoví ateističtí Jakobíni byli jiní borci. Ti dokázali odpravit tuším i několik set nepřátel revoluce denně jenom v Paříži. Proto si taky museli vynaleznout gilotinu, klucí šikovný, jinak by se kati sedřeli.
Re: všude se najdou fanatici
(Viktor, 28.3.2008 18:15:56)
Odpovědět
Na druhou stranu, náboženské války mezi křesťany v Evropě redukovaly obyvatelstvo v rozsáhlých částech Evropy o desítky procent.

Jsem proti zkreslování historických faktů (jako těch o inkvizici) za účelem očerňování křesťanství, ale taky jsem proti jednostrannému vyčítání násilí ateistů, aby se ukázala jakási jejich fiktivní "přizená" násilnost.

Konec konců to bylo morální vyčerpání křesťanstva těmito válkami, které vedlo k jeho rezignaci na prvním místě, a na druhém k rozvoji kolektivistického sekularismu rousseauovského typu, ze které se potom vyvinuly všechny ty kolektivismy, které vraždily ve velkém. Představte si ale, že by měli křesťané během náboženských válek k dispozici moderní zbraně ...
Re: všude se najdou fanatici
(Pedol, 1.4.2008 12:32:04)
Odpovědět
Pokud soudíte, že „věroučný spor" byl ve třicetileté válce zásadní příčinou proč došlo "k redukci evropského obyvatelstva", prosím Vás o vysvětlení, proč katolická Francie a protestantské Švédsko stály v této válce na jedné straně barikády.
Re: všude se najdou fanatici
(ivanka101, 25.11.2009 4:26:03)
Odpovědět
Protože tu vládli Habsburkové, kteří se se svou sňatkovou politikou (smlouva, že se mezi sebou budou brát potomci Habsburků a Jagellonců) a svou ideologií (Ty, Evropo válči, ty, Habsburku se zasnubuj) začali roztahovat po celé Evropě (Španělsko, Portugalsko, Belgie, Rakousko, Uhersko, země českého království ...), Francie s nimi měla společnou hranici, a tak se nakonec katolická Francie přidala na stranu protestantů - Švédů aby se těm Habsburkům trochu přistřihli křídla ...
Re: všude se najdou fanatici
(gogol, 29.3.2008 20:05:40)
Odpovědět
Akorat, ze tehdy se lidstvo pocitalo ve 100 mil. nikoliv miliardach. Takze tak malo to zase nebylo.
Re: všude se najdou fanatici
(Tree Ardy, 30.3.2008 21:59:55)
Odpovědět
tím chcete říci, že dnes je cena lidského života nižší?
Re: všude se najdou fanatici
(Phoenix, 30.3.2008 22:11:18)
Odpovědět
Autor mel spise na mysli, ze je potreba se na podobna cisla divat relativne nikoli absolutne. Jak velke procento populace bylo postizeno atd.

Nicmene i tak jsou inkvizitori proti uterkam dost zabari.
Re: všude se najdou fanatici
(Tree Ardy, 31.3.2008 1:58:57)
Odpovědět
Vím že mluvil o procentech, ale při žonglování s procenty se často zapomíná na lidi.
Re: všude se najdou fanatici
(Tree Ardy, 28.3.2008 15:08:03)
Odpovědět
Pokud někdo vzal zodpovědnost za irák, rád by ji nesl. Teď už jen aby mu to toho nekecali EUropani a neintervenovali kdekteří syriani a iránci. to zaprvé a zadruhé rozdíl mezi křesťanstvím a islámem je ve vzorech - v kolika kostelích se káže nenávist k nevěřícím? V kolika kostelích se inkvizice a upalování čarodějnic a další excesy dávají za vzor? Srovnejte s mešitami. A pokud chcete čísla o inkvizici v perspektivě - mrkněte se třeba na thereligionofpeace.com a pak se můžete tiše stydět za ty stupidní argumenty.
Jo, tu jsem cetl, a Koran taky, ale myslim, ze v Bibli se mluvi o nasili v deskriptivnim smyslu, naopak v Koranu je nasili preskriptivni. Dale, v Bibli neni ani slovo o obraceni na viru nasilim. Ovsem v Koranu je to naopak.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Jan, 29.3.2008 17:48:27)
Odpovědět
pls hoďte někdo link,kde se to dá stáhnout i s těmi titulky :) thx
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Honza, 28.3.2008 17:34:03)
Odpovědět
Za zhlednutí stoji i tohle:
http://video.google.com/videoplay?docid=7489128737211826486&q=i+muslim
Re: Fitna s českými titulky. LiveLeak Wildersův film odstranil
(Aleš, 29.3.2008 1:46:28)
Odpovědět
Podíval jsem se na to, přečetl jsem si ohlasy v našem i světovém tisku a říkám si, z čeho že se to tady vlastně tak tetelíte. Vždyť ten tolik diskutovaný film je řemeslně dílko, které by dal dohromady každý druhý středoškolák a obsahově to také není nic nového, na Youtube je podobných slátanin spousta a některé ještě ostřejší. Pan Wilders doufal, že vytěží z minima maximum, ale co čert nechtěl, ono už to nefunguje tak dobře jako v případě dánských karikatur, tohle navážení se do islámu doprovázené jekotem o svobodě projevu už je prostě stará vesta. Jistě, éterem létají diplomatické nóty, výzvy k bojkotu holandského zboží i nějaké ty nadávky, ale nakonec je to hluboce za očekáváním. Z velkých zahraničních novin, které jsem prohlížel se pouze ve Frankfurter Allgemeine dostal Wilders na titulní stranu, v ostatních to musíte hledat v zahraničních rubrikách. A nakonec i ti mulimové v samotném holandsku zůstali celkem v klidu s tím, že to prostě čekali, naopak vyzývají k umírněnosti. Prostě poprask se příliš nekoná, nový hrdina se nezrodil...
Re: Fitna s českými titulky. LiveLeak Wildersův film odstranil
(alien07, 29.3.2008 7:52:23)
Odpovědět
Myslim ze uz Ste pochopil ze snimok ktory by 'natocil aj stredoskolak' az tak naivny nie je. Autor ho natocil s dobrym odhadom co sa bude diat a davkoval info o korane-islame priam mikrovazkami. Zatial sa zda ze vcelku sa mylil malo.
Ale mate pravdu v inom. Citatelia serverov Eurabia a spol takyto snimok primarne nepotrebuju. Skutocnost je podstatne tvrdsia a vacsina z nich to netusi - ale vie.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(M., 28.3.2008 22:29:04)
Odpovědět
Čerstvě z jihad-watch: firma LiveLeak, kde byla Fitna prvně zveřejněna, to vzdala a film pod hrozbami útoku stáhla.

http://www.jihadwatch.org/archives/020484.php

Tohle ale nesmí být další vítězství těch kozomrdů - a nebude, film už si stáhly miliony lidí. Uctivatelé pedofila, máte smůlu!
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(Petr, 29.3.2008 0:46:57)
Odpovědět
jak by řek Achmed: Silence! I keel you! :-D
ale nikdo je nechce poslechnout...chudacci jeste ze nemuzou vypnout internet
Nikdy jsem tak uplne neveril a nechapal
(LubosTX, 28.3.2008 22:39:19)
Odpovědět
me rodice, kdyz popisovali hruzy valky 1938-45 (vcetne uprku ze Sudet atp. atp.). Dnes vidim a chapu veci jinak. Jestlize v nasem tzv. svobodnem svete nelze prezentovat PRAVDIVY snimek typu Fitna, pak je s nami konec. Ustrasena Evropa rezignuje pod tlakem primitivnich barbaru. Po kolikate uz ?!
Re: Nikdy jsem tak uplne neveril a nechapal
(M., 29.3.2008 1:10:32)
Odpovědět
Mně zase vždycky fascinovala předehra holokaustu - to vaření žáby, nejdřív jen vyhazovy z univerzit, pak ze státní správy, pak zákaz jízdy tramvají - a neschopnost židů se jakkoli bránit. Nebo zcela srovnatelná situace a osudy demokratů i obyčejných slušných lidí v letech ca 47-50, zase totální neschopnost rozpoznat nebezpečí a zmoci se na náznak odporu. U Čechů (Francouzů, Belgičanů...) to tak nepřekvapuje, ale z dhimminizované Británie, nebo z kaptilulanta Olmerta, z těch jde děs.
Ta paralela s Zidy a jejich
(LubosTX, 29.3.2008 2:57:44)
Odpovědět
neschopnosti se branit je velmi zajimava, M.. Kdyz tak vubec premyslime o paralelach, ta s fasismem a predvecerem II. svetove valky, chamberlainovska Anglie (= dhimmizovany Londonistan dneska), Francie razici appeasement vuci Hitlerovi (Sarkyho "hovory" s predstaviteli islamskeho sveta) a vnitrni "Sudety" (pate kolony XXI. stoleti) v podobe soucasnych muslimskych enklav v kdysi prednich evropskych demokraciich - vse je az prilis priznacne! - Stale si ovsem rikam, ze mam prilis bujnou obrazotvonost a ze "nebude tak zle". Mozna se ale setsakra mylim.
Re: Nikdy jsem tak uplne neveril a nechapal
(Dux, 29.3.2008 10:23:25)
Odpovědět
Kdo ovšem zaslouží opravdové pohrdání, je socialista Zapatero, který ničí Španělsko již 5. rokem. Bože ochraňuj Španělsko!
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(A.M.A.B., 28.3.2008 23:00:31)
Odpovědět
Teď už je to v klidu - internetová skladiště a výměnné sítě jsou již naplněny, na Youtube a další video servery probíhá neustálý reupload. Muslimové se postarali o to nejdůležitější - pořádnou reklamu, lepší jsme si snad ani nemohli přát. Ne že by tam bylo cokoli nového, ale všechny informace jsou teď na jednom místě a každý ví kde. Opět byli přechytračeni, být potichu a nechat film běžet v nizozemskéké TV, vidělo by to stěží několik set tisíc lidí, takhle o to mají zájem všichni.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(M., 29.3.2008 1:06:11)
Odpovědět
Jo. Akorát že bizarnost situace zvyšuje to, že my "bojujeme" plkáním po webu, kdežto oni střílejí bourají paneláky a řežou hlavy. My můžeme mít pocit, že něco zmůžeme, ale víc nakonec zmůže ten, kdo má silnější klacek. Až má jeden chuť souhlasit s místním nickem "Jano" a ptát se, zda informační válka může dlouhodobě stačit.

Čímž nevolám po nějakých domobranách apod. - jen po tom, aby bezpečnostní států EU činily svou povinnost - a nahnaly to do vlaků a zahájily repatriace/derportace.
Jiné cesty stejně není: buď dobytčáky pro ně, nebo hromadné hroby pro nás. Nevidí to jenom blbec.
Re: Aktuálně: Wildersův protikoránský film je venku. Podívejte se
(A.M.A.B., 29.3.2008 1:27:01)
Odpovědět
My máme armády, technologie, mnohem schopnější lidi. Nemusíme mít každý od mládí v ruce bouchačku, my dokážeme používat i mozek. Jde jen o to chtít něco dělat a ten pocit má čím dál tím více lidí.
TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ K SOUČASNÉMU DĚNÍ OHLEDNĚ ISLÁMU A MUSLIMŮ
(LukasLhotan, 29.3.2008 0:57:43)
Odpovědět
V posledních několika dnech jsme se stali svědky zvýšeného zájmu médií, politiků i občanů o islám a muslimy. Nejprve jsme se stali svědky ubohé a zlomyslné provokace veřejnosti černým výlepem karikatur proroka Mohammeda v Brněnských ulicích. Ihned poté média přinesla zprávu o vyhrůžkách Usámy bin Ládina na adresu Evropy – tedy i našeho domova. A nakonec diskuse o protimuslimském filmu holandského poslance Geerta Wilderse. Film je propagován také českými rasisty a fašisty, kteří se ztotožňují s jeho poselstvím a obsahem. http://www.bezcenzury.org/rs/article.php?id=1029
Re: TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ K SOUČASNÉMU DĚNÍ OHLEDNĚ ISLÁMU A MUSLIMŮ
(Islam Info, 29.3.2008 8:15:14)
Odpovědět
Lukine, ty starej harcovníku, a teď tu o Červený karkulce :))
Re: TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ K SOUČASNÉMU DĚNÍ OHLEDNĚ ISLÁMU A MUSLIMŮ
(Phoenix, 29.3.2008 1:30:42)
Odpovědět
Mily Lukasi

Dozajista nam vsem jakozto povolana osoba reknes, co vsechno je ve filmu Fitna spatne.
Chces tvrdit, ze tyto verse nejsou v koranu obsazeny? Chces tvrdit, ze uvedeni immani nekazi proti zapadu, ale vzivaji lasku, mir (nemyslim ten vas mir s vyberem mezi nasilnou konverzi nebo zabitim) a toleranci (opet nemyslim tu vasi toleranci jen pro muslimy, nikoli pro ostatni)? Chces tvrdit, ze na muslimskych demonstracich nikdo nevyhrozuje opakovanim 11.9., novym Holocaustem, koncem demokracie a nechvali Hitlera?

Natoc svuj vlastni film o rovnopravnosti zen a nabozenskeho vyznani, odvrhnuti sarie, toleranci k ostatnim nabozenstvim (vcetne ateismu), diskuzi o islamu a nasnimej ty miliony tolerantnich muslimu, kterak s patricnymi plakaty pochoduji na demonstracich, podporujicich demokracii. Hodne stesti.
Re: TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ K SOUČASNÉMU DĚNÍ OHLEDNĚ ISLÁMU A MUSLIMŮ
(A.M.A.B., 29.3.2008 1:21:36)
Odpovědět
To už je ta O červené punčošce?

Schválně - co je na Fitně špatného a protimuslimského? Mluví tam jen muslimové, jsou tam pouze překlady té vaší brožurky a několik výstřižků z novin zachycujících činy muslimů.
Re: TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ K SOUČASNÉMU DĚNÍ OHLEDNĚ ISLÁMU A MUSLIMŮ
(PAVEK, 29.3.2008 1:31:09)
Odpovědět
No sem zvedavej, zda-li ti na to bude schopen racionalne odpovedet, avsak pochybuju o tom.
Vazeny Lukasi:
(LubosTX, 29.3.2008 2:50:51)
Odpovědět
svymi ciny jste si v Cesku vydobyl privlastek "uzitecny idiot islamu". Kazdym dalsim projevem skutecne potvrzujete, ze jste sve povesti dokonale hoden.
Osobne by mne zajimalo, proc tak cinite. Pokud je za tim snaha se "zviditelnit", pak jste skutecne cehosi dosahl. Koneckoncu hordy muslimu vypalujici ambasady statu svobodneho sveta se take zviditelnily - a jasne ukazaly, co je jejich mirumilovna vira zac. Posudte sam, zda jakakoliv reklama je dobra ...
Re: TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ K SOUČASNÉMU DĚNÍ OHLEDNĚ ISLÁMU A MUSLIMŮ
(Daniel Makay, 29.3.2008 8:21:24)
Odpovědět
Poslouchej troubo, neoháněj se tady fašizmem, ten tvůj islám je stejně zdegenerovaná zrůda, kterou ty tady stavíš do protikladu. Všichni ti tvoji kámoši jsou ve své podstatě šílenci jako Hitler samotný. Podívej se do historie, vždyť Ada byl s mohamedány kámoš.
Jinak podle Bible je islám učení satana a to z nás nevykoření ani ti přitroublí levičáci. Tvůj Mohamed byl posedlý démony tak co dobrého z toho vzniknout, pouze jen terorizmus a jiné zlo , troubo.
Re: TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ K SOUČASNÉMU DĚNÍ OHLEDNĚ ISLÁMU A MUSLIMŮ
(Milan, 22.3.2009 14:25:19)
Odpovědět
Maš naprostou pravdu,je to démonské (satanské) učení.
Re: TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ K SOUČASNÉMU DĚNÍ OHLEDNĚ ISLÁMU A MUSLIMŮ
(Pete, 29.3.2008 12:13:22)
Odpovědět
Lukasi, Vy jste asi opravdu velice jednoduchy clovek..
Za prve - pokud Vas poburuje cerny vylep plakatu, budiz. Nicmene obsahove se o zadny pohresek nejednalo - material byl jiz opakovane publikovan v zahranicnich mediich.
Za druhe - poselstvi Ladina media pouze reprodukovala. Tohle jako argument take neobstoji - nebudte trapny.
Za treti - uvedeny snimek neni nic jineho nez kompilace zprav tykajicich se islamskeho teroru a citatu z koranu. Zadne podsouvani nazoru - jenom hola fakta. Osobne jsem nadsen z finalniho vystupu cele zalezitosti - Wilders se nakonec vubec nicim neprovinil(krome autorskych prav); diky sve kampani pred zverejnenim primo genialne nechal vyniknout
predposranost holandskych (nejenom) politiku;
muslimove byli urazeni jeste davno pred zverejnenim - pripravovali se na mnohem "vybusnejsi" pristup autora a nyni jsou rozcarovani. Zmateni. Ted nevedi, co se vlastne deje - musi si to ujasnit s imamem. Potom se uvidi.
Re: TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ K SOUČASNÉMU DĚNÍ OHLEDNĚ ISLÁMU A MUSLIMŮ
(A. S. Pergill, 29.3.2008 17:51:17)
Odpovědět
Dlouho jsem přešlapoval a poposedával, než mi to "docvaklo". Fitna velice připomíná film režiséra Romma, u nás geniálně nakomentovaný Miroslavem Horníčkem,: Obyčejný fašismus.
Používá v podstatě stejnou metodu, dává do souvislostí to, co o sobě říká samotný protivník. Islám == fašismus a obávám se, že Národní strana jsou jediní antifašisté na současné české politické scéně.
Re: Fitna s českými titulky. LiveLeak Wildersův film odstranil
(Dux, 29.3.2008 10:06:24)
Odpovědět
Pokud by Evropa ještě byla skutečně svobodná, jeho film by uvedla každá veřejnoprávní televize na našem kontinentě. Pokud ho vlády odsuzují a policie zkoumají, nežijeme ve svobodě, ale jsme dobrovolnými pohůnky islamistů. Každý politik, který tak činí, páchá sebevraždu.
Re: Fitna s českými titulky. LiveLeak Wildersův film odstranil
(Stanislav, 29.3.2008 10:52:35)
Odpovědět
Korán byl napsán 300 let po Kristu.Učil jsem se ve škole,že Bible byla napsána pro zěmědělce,korán pro nájezdníky,protože se křestanství neslučovalo s jejich stylem života-nájezdní výpravy,vraždy.Proto byl vymyšlen korán ,něco jako Bible.Je tam několik věcí stejných jako je v Bibli,stejný Bůh,Ježíš,panna Marie a jiné.Vyprávěl mi kamarád z Egypta,který jako křesťan utekl do Evropy,že je několik verzí koránu,ten skutečný není tak násilnický.Ten si různě upravovaly skupiny,v jednom je také,když se kamarád otce narozeného dítěte napije s prsu matky,stává se okamžitě jeho bratrem.Bohužel i on i když byl křesťan,nezacházel ze svojí manželkou nejlépe.Mají to v genech.
Re: Fitna s českými titulky. LiveLeak Wildersův film odstranil
(PC, 31.3.2008 18:15:05)
Odpovědět
Nejdriv si snad o problematice neco prectete... Hidzra je datovana do roku 622. Jak teda mohl byt sepsan koran 300 let po Kristu? S tou historii koranu je to na delsi vypraveni(a z hlavy to samozrejme presne nevim).Koran zacali muslimove sepisovat (resp. spise sestavovat) az po mohamedove smrti, tim samozrejme vzniklo velke mnozstvi verzi a jejich mnozstvi vyboji (geografickou vzadelonosti a dalsimi prepisy) zvetsovalo. Nicmene mam pocit, ze sjednoceni(vnuceni redigovanych a spaleni starych) koranu mel provest 3. chalifa Uthman (ve spolupraci s Ali Talib-em???). Od te chvile by mel byt platny pouze jeden koran. Vsechny ostatni byly prohlaseny za herezi.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Peter, 29.3.2008 14:06:37)
Odpovědět
Bože môj, ako mohlo vôbec niečo tak debilné ako je islam uzrieť svetlo sveta. Jediné čo ma pri spojitosti s primitívnymi islamistami napadá je že hlúposť ľudí je nesmrteľná. Inak ja niesom ani kresťan či žid, pre mňa sú aj tak všetky náboženstvá len kopa hovädín ktoré si raz dávno niekto vymyslel aby mal dôvod viesť proti niekomu s iným názorom vojnu. A to že dnes existujú ľudia čo tomu fanaticky veria a sú dokonca schopný pre to zabíjať dokazuje len toľko že ľudstvo za tie tisícky rokov nikam nepokročilo. Stále sme rovnaké zvery ako pred tisíckami rokov. Namiesto toho aby sme sa mali radi a pomáhali si aby sa nám všetkým žilo lepšie sa radšej osočujeme a vraždíme. Je to veľmi smutné.
Re: Fitna s českými titulky. LiveLeak Wildersův film odstranil
(Dux, 29.3.2008 10:01:55)
Odpovědět
Wildersův film doporučuji každému, kdo se nezajímá o islámské nebezpečí a každému, kdo ovlivněn liberálními a levicovými médii papouškuje, že islám je velmi tolerantní náboženství.
Nezapomeňme, že Evropa musela (!!!) válčit s islámem 11 století. Vyznavači islámu nikdy nevedli diskuse a nevedou diskuse.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Peťa, 29.3.2008 16:07:57)
Odpovědět
Wildersova PVV se kvůli filmu dostala do finančních potíží a žádá příznivce o finanční dary.
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=103
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(ibrahim, 29.3.2008 21:34:23)
Odpovědět
jsem muslim a tohle je spatně přeložený,my respektujeme ostaní náboženství ale věříme že jen mulsím se dostanedo nebe
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Dina, 29.3.2008 22:46:09)
Odpovědět
Ibrahim
zda se mi, ze jste mirny clovek, proto se vas ptam mirne. Proc si prejete jit do islamskeho nebe, kdyz je budete muset sdilet s vrahy, kteri odpalili vybusniny na jejich tele a timto cinem nejen ze spachali sebevrazdu, ale zabili nevinne lidi?
Myslite si, ze sury Koranu, ktere rikaji, jestlize bojovnik zemre ve svatem Jihadu, ze jde rovnou do nebe, jsou prikazani boha Allaha?
Re: Fitna s českými titulky. LiveLeak Wildersův film odstranil
(Vlada, 29.3.2008 12:04:25)
Odpovědět
Film je nevyvážený. To už tu jednou bylo. Všichni židi atd... Film jinak ukazuje jaká nasilí jsou páchána na lidech, je realistický. Je to skutečnost. Násilí, které je pácháno ve jménu boha muslimského, křesťanského (v minulosti), či jiného náboženství. Či ve jménu komunismu, fašismu...Film ukazuje, že jsou pořád místa, kde jsou porušována základní lidská práva a proti tomu by měl civilizovaný svět bojovat. Zákaz filmu, byť není dobře zpracovaný, je nevyvážený, ukazuje na to, že naše civilizaze prochází krizí svobody ve smyslu její hranice. Film by měl být volně dostupný ke shlédnutí.
Re: Fitna s českými titulky. LiveLeak Wildersův film odstranil
(Phoenix, 29.3.2008 13:07:51)
Odpovědět
Z Vaseho prispevku tak nejak lehce citim stary znamy vtip (On je to komunista, ale jinak ferovej kluk). Samozrejme, ze kazdy muslim neni apriory sebevrazedny atentatnik, ktery se teteli blahem pri predstave odpaleni se na trznici. Existuji naciste a komuniste, kteri nikdy nikoho nezabili ani zabiti nenaridili. To nic nemeni na faktu, ze vsichni tri fiktivni dotycni jaksi vyznavaji totalitni ideologii, hlasajici nadrazeni jedne skupiny lidi (at uz dle viry, rasy ci zamestnani/spolecenskeho postaveni) a vyvrazdeni jine (Zide do plynovych komor, zname krouceni krky zastupcu burzoazie nebo vyber mezi nasilnou konverzi k islamu a smrti). Jinak souhlasim s Vasim tvrzenim ze film je nevyvazeny, problem je v tom, kde safra chcete najit miliony muslimu, kteri demonstruji za rovnopravnost zen, rovnopravnost nabozenstvi, odvrzeni sarie a krasy demokracie.
A svoboda slova prochazi krizi, ktera na nasem kontinentu pravdepodobne nema obdoby (v kontextu vyspelosti nasi civilizace).
Re: Fitna s českými titulky. LiveLeak Wildersův film odstranil
(Vlada, 29.3.2008 14:42:24)
Odpovědět
Docela jste to vystihl. K tomu "On je to komunista, ale jinak ferovej kluk",asi to tak může působit,jen chci říci, varovat před zjednodušeným řešením, nic není černobílé.Ano, také se ptám, kde jsou ty miliony umírněných muslimů(spíše bych řekl lidí), co by demonstrovali za práva žen, lidská práva... Neznám reálie muslimského světa, ale takto z venčí a z kusích zpráv, které mám, se mi zdá, že je to menšina. Je třeba mít také na paměti, že v muslimském světě vládnou despoti, kteří se utápějí v blahobytu a na druhé straně obrovské množství lidí, kteří žijí v chudobě, jemž se nedostane vzdělaní a jsou tedy snadno ovladatelní(jakýkoli odpor je tvrdě hned potrestán).Demokratické státy by se měli bránit proti hlásání nesnášenlivosti, třídnímu boji... tedy pokud by toto hlásal a konal i člověk muslimského vyznání, nesmí být dělány rozdíly.
Re: Fitna s českými titulky. LiveLeak Wildersův film odstranil
(Phoenix, 29.3.2008 15:08:37)
Odpovědět
O tom, proc nezalezi na mlcici mirumilovne vetsine, se muzeme poucit z cetnych prikladu z historie. Osobne si nemyslim, ze by lide byli apriory spatni, jen jsou bohuzel snadno ovladatelni. Jinak souhlasim s Vami, nic neni cernobile (to byla jedna z krasnych vyhod jisteho veku, ktery se nikdy nevrati, clovek vedel, ze ma ve vsem pravdu ;-) )

Ano, vzdelani. Proto ucim matematiku na gymnazium ;-)
jak to může stáhnout?
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(julije, 30.3.2008 1:37:50)
Odpovědět
Film mě nešokoval.... narozdíl od spousty jiných rasistickofobních zabedněnců. Nebylo v něm nic, co člověk, který je schopný dívat se na věci s otevřenýma očima už dávno neví. Šokovala mě reakce na něj - "Evropská unie vyjádřila nesouhlas s uvedením KONTROVERZNÍHO filmu", "většina politiků odsoudila uvedení PROTIMUSLIMSKÉHO filmu" , "americký server zablokoval uvedení filmu, mimo jiné z obavy o bezpečnost zaměstnanců".... Co dodat, jak je možné, že ze samé obavy o to, abychom někoho nediskriminovali, ohrožujeme své vlastní hodnoty, svobodu slova a demokracii? Vždyť film rozhodně na nikoho neútočí - je jen sestřihem toho, co už bylo odvysíláno - a to samotnými muslimy. Proč si všichni všímaji té domnělé nenávisti k musilmům, rasismu a ne tomu, co ti "mírumilovní" muslimové ve Wildersově snímku hlásají?!
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(alien07, 30.3.2008 18:49:44)
Odpovědět
Pan Wilders
- vymyslel pascu
- spravil jej vynikajucu reklamu
- a zabedneni europski obhajcovia islamu do nej padli ako prezrete ovocie
Ak si uvedomite ze EU oficialne kritizuje islamisticku produkciu nestacite sa divit. Wildersovmu umu alebo tuposti EUpolitikov.
Ignorujte neverici
(Abu Kafir, 30.3.2008 15:27:31)
Odpovědět
Allah ví nejlépe, Alhamdulillah za jakoukoliv situaci, protože On ví, proč jdou věci na světě tak, jak jdou. Nenechme si ubohostí nevěřících otrávit ani minutu našeho času, oni nám ho nevynahradí http://groups.msn.com/islamiccommunityofczechsisters/general.msnw?action=get_message&mview=1&ID_Message=26961
Re: Ignorujte neverici
(citizen, 30.3.2008 21:18:58)
Odpovědět
Ve filmu jsou hlavně citace z Koránu, které vybrali vaši duchovní - takže si stěžuj na ně (a na zločince, kteří Boha urážejí svévolí a krutostí, které říkají džihád)
Re: Ignorujte neverici
(Gusto, 31.3.2008 22:22:04)
Odpovědět
Pocuj saso, on ma meno Abu Kafir = neveriaci.
Ja len dodávam že KOSOVO je štát islamských fundamentalistov
(USA ste naozaj proti islamskému teroru?, 31.3.2008 7:02:28)
Odpovědět
Ja len dodávam že KOSOVO je štát islamských fundamentalistov.
Štát ktorý ho uzná uznáva de fakto islamský terorizmus.
Viac na:
http://www.magnificat.sk/htm01/005nasetemy.htm
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Trpaslík Žaluď, 31.3.2008 13:38:55)
Odpovědět
To sa to machruje ked to pred par dnami uz zverejnili na stranke Narodni strany.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Johnny, 30.3.2008 17:17:01)
Odpovědět
Rikate, je to jen hrstka extremistu, vetsina muslimu jsou slusni lide, ziji si svuj zivot, nevyjadruji se, mozna ani s nasilim extremistu nesouhlasi. Bohuzel, svoji necinnosti tohle vsechno umoznuji. A paklize nejsou schopni se postavit za hodnoty zemi, ktere jim poskytly utociste, pak u nas nemaji co delat. Extremiste i vy mlcici vetsina, vratte se domu a zijte si tam tak, jak je zvykem. A nezasahujte nam do zivota. My vam doma take nebranime pachat si ty vase zverstva.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Adelaide, 30.3.2008 21:24:26)
Odpovědět
Přesně, už aby jeli - ať se to stihne do řepné kampaně!
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Hynek, 31.3.2008 8:59:15)
Odpovědět
Můj stručný komentář:
1/ Stejný film by bylo možné natočit o Bibli.
2/ Neměli bychom uznat nezávislost Kosova.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(daniel, 31.3.2008 10:33:03)
Odpovědět
Muj strucny komentar ke komentari:

1a) Ne, neslo.
1b)A i kdyby slo, tak o co jde, kretanstvi neni alternativou islamu. Ja chci sekularni spolecnost prostou nabozenstvi a doktrin, co ve jmenu Bozim stvou lidi k vrazdeni a expanzi.
2) Ne, nemeli.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(nightsider, 31.3.2008 22:37:52)
Odpovědět
Ad1/ už byly natočeny, např. Kladivo na čarodějnice
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Ondras, 1.4.2008 12:34:02)
Odpovědět
Pokut ja vim tak to byl pravnik opirajici se na pamflet Kladivo na Carodejnice nikoli bibli a zivot jezise krista... nakonec sam knez, lektor ukazuje neni to kniha kruta hambou pro krestansky svet... z toho jasne plyne ze je proti krestanskym zasadam a hodnotam... tudiz novemu zakona...najit tam nejake prikazani vedouci nasili hodne stesti preju...koran to uz je vec jina.... v prve rade byste mel byste se zamyslet o objektech o kterych je diskutovano a nezamenovat islam s katolickou cirkvi ...natoz s pravnikem vedouci tehdy spor bazicich po majetku a nikoli ze by se ridil nejakymi texty noveho zakona coz se o chovani muslimu vuci zenam, homosexualum ci nemuslim uz rici neda.....
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Pedol, 1.4.2008 13:06:39)
Odpovědět
Ad 1/ Ve které pasáži v Bibli Ježíš něco říká o kladivu na čarodejnice nebo i o zabíjení jinověrců?
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(haha, 20.11.2009 1:21:22)
Odpovědět
Hezky blabol. Kladivo je o stredoveku, Fitna o soucasnosti.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Jejej, 31.3.2008 10:56:16)
Odpovědět
Je 31. března.
Jdu platit daně.
A tak se ptám; Použije je stát na svoji základní povinnost - obranu svou a svých občanů?
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Tree Ardy, 2.4.2008 0:27:00)
Odpovědět
Pokud Vas to potesi, pouzije je mimo jine na prispevek EU pro odpalovace Kassamu na Izrael. Pokud Vas to nepotesi, pouzije je stejne.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(nightsider, 31.3.2008 22:32:52)
Odpovědět
Mnoho povyku pro nic. Propaganda i antipropaganda páchne stejně. Divím se, že se tomu propůjčují i křesťané, to vás učil Isa? Pochybuju. Boha máte i se židy jednoho a chováte se někteří ako hoväda.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Killislam, 31.3.2008 11:32:59)
Odpovědět
V MF Dnes uveřejnil Karel Škrabal tento článek. http://zpravy.idnes.cz/mistni-muslimove-s-nami-maji-svatou-trpelivost-f58-/nazory.asp?c=A080325_194103_nazory_zra
Udělejme analogicky toto: Škrabal urazil národnostní i náboženské cítění Čechů. Nazval je čecháčky, posmívá se jejich hrdosti a velebí islám. Vyhlašme fatvu nad tímto zbabělým hovadem, uřízněme mu v přímém přenosu hlavu. Snad dostanou ostatní novináři strach (tentokrát z nás, vlastního národa) a nebudou nám servírovat svoje slinty, resp. šéfredaktor dostane strach takového hajzla a vlastitrádce pouštět do novin.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(M., 31.3.2008 19:18:43)
Odpovědět
Je to ta nejhusnější aktivistická "Kojzarovština", jakou jsem od převratu v 89. četl.

Ten chlap má budoucnost, ještě o něm uslyšíme.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Jahoda, 31.3.2008 14:05:03)
Odpovědět
film Fitna mne hluboce zaujal svou holou realitou.
Je skvěle natočen a zpracován.
Otázka ale zní,proč vyvolal tolik odporu a odmítavé reakce,ještě dříve,než byl vůbec zveřejněn?Co na něm tolika lidem vadí a proč jej omítají?Čeho se vlastně bojí ?
Co je příčinou jejich strachu?
Je to pravda.
Jednou jsem četl pořekadlo,že když Archimedes přišel na svou pravdu obsaženou v jeho zákoně, obětoval při tom 100 volů.
Od těch časů se prý všichni volové třesou před pravdou strachy .
No a o tom to všechno je!Jinak reakce Brněnských muslimů si vážím,to jak nastavují druhou tvář.Píší a varují před holokaustem a válkou-v tom jim také dávám za pravdu,protože proti občanské válce,etnickým čistkám a holokaustu já na těchto stránkách vždy ostře vystupoval a někdy i nevybíravým způsobem.
Otázka ale zní,zda se tomu všemu dá zabránit,pokud budou v Evropě dvě protichůdné a vzájemně cizí kultury z nichž jedna bude mít snahu získat navrch nad tou druhou.
A o tom se právě v Fitna pojednává a před tímto také tento film důrazně varuje.A to je ta pravda,které se spoustu lidí bojí...
.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Jahoda, 31.3.2008 14:29:52)
Odpovědět
ještě ke karikaturám.
Možná jejich vylepení v Brně bylo to pravé ořechové.
Proč?
Protože vážně provokují.
To spíše jak karikatury na místě vylepovačů zveřejnil štvavé a po smrti bezvěrců volající pasáže z Koranu a že jich tam ale je požehnaně!A to je svoboda slova,stejně jako je svoboda slova,pokud muslimové pod tyto plakáty zase dají ty pasáže z Koranu,které pojednávají o tolerantnosti a mírumilovnosti Islámu.
A lidé nejsou žádní hlupáci a svůj názor si každý hned udělá sám.A to by nebyla ani xenofibie a ani rasizmus-pouze šíření Koranu a proti tomu by přece nikdo nemohl nic mít..
Ale karikatury?Akorád z nich má spoustu lidí psotník a přidělávají spoustu práce složkám,které dbají na bezpečnost v našem státě.
Na to chtěl asi ministr zahraničí poukázat.
Je to jenom můj názor,samozřejmě, že jsem pro svobodu projevu-akorád by to ale chtělo trochu více diplomacie a mistrné psychologie.
Tu karikatury postrádají a kromě momentálního naštvání a přidělání práce spousty lidí jejich vylepení jiný význam nemělo.
Tím ale nechci shazovat odvahu jejich autorů.Té si vážím.Jinak jsem pro svobodu slova-samozřejmě,že na ni má každá právo a je jen jeho věcí,jak s ní naloží..
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Jahoda, 31.3.2008 14:45:41)
Odpovědět
oprava.
Možná že vylepení karikatur v Brně NEbylo to pravé ořechové.
Takhle jsem to chtěl napsat.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(jony, 1.4.2008 10:08:13)
Odpovědět
ja bych tipoval ze z tohoto snimku ziskali Cesti Islamiste vnitri silu odhalit v plne nahote zverejnit vyzvu ku Svate Valce ""DZIHAD""vsechny indicie vedou k jednomu velice znamemu Islamistovi ktereho najdete krome svych stranek take na Blogu lidovek jmenuje se udajne Lhotan alespon tak se predstavuje!
zklamání
(kol shalom, 1.4.2008 10:51:01)
Odpovědět
Přiznám se, že jsem trochu zklamán. Možná jsem kvůli tomu hypu okolo čekal příliš, ale po pravdě - vždyť to vypadá jak powerpointová prezentace. A že je to šokující? Dyť takových videí o islámu kolují na internetu tucty. Čím je toto výjimečné? Nemluvě o tom, že ani jeden záběr z toho filmu není původní. Postahovat videa z youtube a náhodně je sestříhat za sebe asi umíme každý.

Možná, že tu jde hlavně o symbol. Tohle dílko, jakkoliv je mizerné je prostě chápáo jako test svobody slova. Test je to odvážný a cením si jej.

Český "Já muslim" byl však asi přecijenom hodnotnější a to i přesto, že v něm sunnita sledoval na černobílé obrazovce barevné záběry šíitských slavností ašúrá a že "džihadistické DVD", které autor drží v rukou jako "hutný úlovek" je ve skutečnosti jen jedním z kdysi módních sandálových velkofilmů s názvem "poselství". Jakkoliv byly v tom českém dílku výše uvedené hlouposti, snažil se do diskuse nějak vstoupit a ne pořád jen papouškovat stokrát omleté fráze, tak jako to dělá Wildeers.

Resumé: Nic zvláštního. Myslím si, že se z tohoto videa dělá zbytečná modla. Až celý rozruch kolem tohoto videa opadne, tak nikdo si na něj nevzpomene.
Re: zklamání
(Phoenix, 1.4.2008 14:19:49)
Odpovědět
Pokud by slo jen a pouze o to, ukazat predposranost celnich politiku (nejen ceskych ale i evropskych), tak by to bohate stacilo. Misto hodnoceni filmu po jeho shlednuti udelali vse pro to, aby byl komunisticky zakazan proto, ze skupina (s pravy vetsimi nez ostatni skupiny) si tak preje.

Tento film take mimo jine ukazal, ze v Koranu opravdu existuji sury primo vybizejici k nasili. Nepiste sem znovu nic o Starem zakonu, Stary zakon je popis historie, ne manual na ovladani zemekoule a chovani prumerneho obcana v 21. stoleti. Tak totiz cely koran chapou muslimove.

To, ze neroztrhal koran v zaveru Fitny povazuji za velice zdarili tah.

A to jestli se vam zda, ze byl cely film natoceny stylem Michaela Moorea, tak natocte vlastni. S mirumilovnymi citaty, kazanimi i demonstracemi.
Re: zklamání
(kol shalom, 1.4.2008 15:26:49)
Odpovědět
Přečtěte si můj příspěvek znovu, vytýkáte mi věci které jsem nenapsal. Kde se zmiňuji o Starém zákonu? Můžete mne, prosím citovat? Kde se zmiňuji o "mírumilovnosti Koránu" můžete mne prosím citovat? Filmy pana Moora nesleduji.

Btw.: Wilders byl při přebírání materiálů do svého filmu opravdu neopatrný. Autor slavné karikatury Mohameda jej chce dokonce žalovat. Zvláštní, že? (zdroj: http://aktualne.centrum.cz/video/?id=191208)

Mně ten film nevadí, je to legitimní názor. Spíše mi vadí ta zbytečná hysterie kolem něj. Tato hysterie je motivována pouze tím, že film něco symbolizuje ne tím jaký ten film je. Narozdíl od velmi zdařilých karikatur, které vstoupily do historie a které jsou dodnes oblíbené, po Wildersově filmu za pár měsíců ani pes neštěkne. Jenom pár lidí z Národní strany si z něj udělá předvolební klip. Ne, že by ten jejich minulý byl o mnoho kvalitnější.

Je mi jasné, že se mi snažíte násilím přilepit nálepku "levičák", ale bohužel jste mimo. Jsem také konzervativec, jen si vyhrazuji právo na to být skeptický.
Děkujme Bohu za Islám!
(kj., 1.4.2008 11:26:33)
Odpovědět
Leo Salvet(dejte si pro zajimavost jméno do googlu):

http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=264318
.... děkujme Bohu za to, že skrze velikého proroka Mohameda dává lidstvu novou šanci ke spáse.

http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=264244
Děkujme proto Bohu za veliký dar, kterým je pro lidstvo náboženství, jemuž zřejmě patří budoucnost, tedy islám.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(terror squad, 1.4.2008 22:09:51)
Odpovědět
jste zajebany píče,nebo já fakt nevím tyhle videa ukázují extremisty islámu,my respkutujeme každý náboženství.Wilderse uje mamomrd z malím pérem chtěl bych ho vidět a říc mu do očí co sí oněm myslím.smrt eurabií
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Tree Ardy, 2.4.2008 0:29:49)
Odpovědět
Konecne nejaka inteligentni reakce. Tedy na muslimska meritka inteligentni reakce... :)
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Jahoda, 2.4.2008 14:23:37)
Odpovědět
To Three Ardy:
dle mého názoru to nebyla ani tak muslimská reakce,ale čistě lidská reakce a to reakce na nenávistý a po smrti volající komentář ůdajného čecha.Co Vy na to jako odborník z oboru psychologie?
To Teror:
zajímavé jak ti fundamentalisté,jak je nyzíváte Vy volají po zrušení svobody slova a západní demokracie,jak ji podkopávají a pohrdají jejíma hodnotama,jak nenávidí lidská práva jednotlivce a upírají je mu,jak chtějí ovládnout svět,jak v TV dítě zabíjí pr, Bushe (měl jsem možnost shlédnout na ERETZ) a naposled, jak rozšiřují teror ,řežou hlavy ,vyhazují avtobusy a vlaky v hostitelských zemích.
Dal jste si nick teror?Sám by jste se měl bát!
Protože to je jenou demokracie západního vzoru,která zatím drží na řetězu vojensko-politicky organizované skupiny lidí jež zde reprezentují A.S.Pergill,Jano a Klingáčik.
A oni čekají,čekají,čekají na to až příjde jejich čas a až příjde,pán Bůh s náma a s Váma zase Alláh!
Radikální teroristé islámu nemohou vyhrát válku proti celému světu.
Až se probudí Ruský obr a USA dudou nuceni udělat druhý den D v západní Evropě budou utíkat.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Jahoda, 4.4.2008 12:40:47)
Odpovědět
to trsqad:
ano,je to přesně tak,jak to říkáte,oni provokují nenávist a zlobu,řežou hlavy,vyvolávají démony nenávisti a světové války a posílají je mezi lidi .Proč při tom volají: alah akhbar:,proč potom ukazují uřezanou hlavu na kameru s rukama od krve a ten jejich křik při samotném pižlání,jenž má zamaskovat nářek oběti ,křik vycházející z nejtemnějších hlubin lidského zla,tak tento křik současně s nářkem oběti je onou zaříkavající formulí,která vyvolává Satana ,aby přišel mezi lidi a šířil zde své zhoubné dílo a připravoval svět na válku.
Uvědomujete si Vy muslimové,jak tím poškozují vaši pověst zde v Evropě?Jak Vás lidi nenávidí a díky těmto videím odmítají a pohrdají Vaší vírou?Ano,al kaida nejsou muslimové,je to špína,škodná,jsou to služebníci Iblíse,jemu slouží a on je také odmění.Říkáte že jsou to zmrdi .Dobře tedy,dobře a pokud oni žijí nenávistí a šíří ji mezi lidi,tak,aby Vás muslimy lidé nenáviděli,pokud tedy žijí jako smečka vlků lačnícich po krvi a vyjících po nocích na měsíc,je třeba je izolovat a znemožnit jejich pohyb ve společnosti civilizace.A proto jsem pro Guantanamo a Vy jistě také.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(trsquad, 3.4.2008 20:37:13)
Odpovědět
hele muslímové jsou taky lidé schopní lide ale takoví zmrdí jako usama bin ladin dávaj na jevo jen zlo protí světu ale muslímové jsoou jiní než on to je jen idiot který to špatně ten islám
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(pravda, 2.4.2008 16:33:44)
Odpovědět
ten terror sqad je fanatik a blazen docent chocholousek by s nim mel plno prace.ale ja obavy nemam protoze narodni strana v cechach pohlida aby muslimum u nas psenka nepokvetla.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Jahoda, 2.4.2008 18:47:19)
Odpovědět
To pravda:
na NS beru to,že naplno a bez skrupulí říká to,co je z nějakých důvodů nekorektní a nežádovcí.Je pravda,že jsem se pod nickem AWS zastával jedné menšiny a je také pravda,že ji mám i ve své přízni a jsou to super lidi.Ale je také pravda,že nevraživost České veřejnosti k této menšině má svůj opodstatněný důvod a tato menšina si za to může sama.
Tak takto nenen já,ale i spousta jiných lidí,je nás drtivá většina uvažuje.Myslí si svoje a je k tomu zticha.Proč?
Protože se to zkrátka musí a politici,kteří toto tabu poruší(viz Čunek a jiní stateční)jsou okamžitě pranýřováni.
A v této situaci se náhle začne prezentovat strana lidí,kteří si neberou servítky a naplno říkají to,co, se veřejnost neodváží.
Samozřejmě jsou ihned označeni za nacisty a rasisty.A stejná situace nastane u nás i v případě budoucí možné islamizace.Veřejně se proti ní ozve jen pár politiků a lidí,které budou všichni odsuzovat napříč veřejnému ménění společnosti .
To v Rakousku ,to je jiná.
Rakušané,jako tradiční nároně uvědomělá společnost nacionalisticky smýšlejících lidí řekne naplno co si myslí a pokud se najde politik,který bude jménem této společnosti hovořit(Haider. a jiní,,) půjdou za tímto politikem a s radostí jej podpoří.V Německu to samé a o tom jsem přesvědčen.A jedině proč se tak neděje je demokratická vláda v té zemi,kterou podporuje am. armáda,která tam má naštěstí pro nás základny.
Nyní ale nastává otázka,jak si bude tato vláda stát,pokud v západní Evropě nastane občanská válka?A pokud tam nastane,jaká se bude pol. situace u nás?A co Madarsko a její pravice,která v současnosti získává pozici a mohutnou členskou základnu?A Slovensko a její NG?Tak tito všichni se pak spojí .A že Madarská pravice zatím nemá žádné zbraně?A co když je bude mít...?Tak to jsem sám zvědav,co bude z tohoto guláše ,jenom,aby z toho nebyl požádný čardáš-a to po celé Evropě.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(dw, 3.4.2008 20:39:30)
Odpovědět
omg takový lidy jak ty dobře znám,socka která nema aní na psí hov-no adělá tady ramena na lepší lidi,tím mislím bohočí lidi.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Miro, 14.8.2009 8:58:45)
Odpovědět
Já také myslím že s cikánama je národní strana vedle , islám je pravá hrozba je to diktatura zvláště když to má daný stát ve svém názvu. Nesmíme dopustit aby za několik destiletí byla Islámská Česká Republika.
A tzv české muslimy nechápu. žít u nás - proč? ať emigrují do zemí zaslíbených islámských
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(haby, 3.4.2008 20:23:04)
Odpovědět
Komentář byl smazán
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Tree Ardy, 4.4.2008 16:03:07)
Odpovědět
Dobrá práce - i po letech dostihnout a zlikvidovat... :)
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Tree Ardy, 4.4.2008 16:10:54)
Odpovědět
a vaše logika je kouzelná - ti "popravení" byli jistě nevinní, že? Takže ten, kdo o jejich eliminaci rozhodnul, je zločinec, který odsoudil k smrti neviné oběti ODPLATY spolubojovníků těch eliminovaných... Fakt dokonalá logika. Když se bráníš, nebo útočíš, nebo trestáš, nebo cokoli, ale zároveň jsi žid, jsi zločinec...
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Radko, 13.6.2009 9:11:07)
Odpovědět
No niektorým zaslepencom to nevysvetlíte... Máte úplnú pravdu. Čokoľvek by židia zrobili, zrobia "zle" z pohľadu niektorých.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(rsf, 3.4.2008 20:35:08)
Odpovědět
já nevím oca vám de ale tenhle film má poštvat lidí z celého světa protí muslímum
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Tree Ardy, 4.4.2008 16:06:19)
Odpovědět
copak - nelíbí se vám, co ríkají ti muslimové ve filmu, nebo co se píše v koránu? Tak šup šup - honem běžte protestovat, že takovej korán štve muslimy z celého světa proti nevěřícím...
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(nazor, 2.4.2008 16:29:35)
Odpovědět
videl jsem rozhovor se sankou.ten lze ,lze a lze.....
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Kalmir, 2.4.2008 19:12:54)
Odpovědět
Nevarujme před něčím, co neexistuje. Nebo se to stane. Toho se bojím. A nenávistné názory radikálních džihádistů nerovnají se islám. Více o tom a o filmu píšu zde: http://www.milamira.cz/mira/politika/fitna-chaos-v-mysli-geerta-wilderse/
Cetl jsem vasi uvahu ci fejeton ci jak ji nazvat -
(LubosTX, 2.4.2008 20:55:08)
Odpovědět
- a nemohu nez prohlasit, ze je to pekny blabol. Mezi vami a Lhot'anem je rozdil jen v gramaticke urovni vasich projevu - vase cestina je neskonale lepsi nez jeho pologramotne vylevy.
Petice na podporu Greeta Wilderse
(Eva, Kanada, 3.4.2008 6:40:28)
Odpovědět
http://www.petitiononline.com/wilders/petition.html

Podepsani prohlasuji, ze bude-li holandska vlada soudne pronasledovat Wilderse, zahaji bojkot nizozemskych vyrobku.
Prave jsem se pripojil. Diky za tip!
(LubosTX, 4.4.2008 16:05:18)
Odpovědět
:-)
Film podporujuci xenofobiu
(ego, 4.4.2008 18:42:07)
Odpovědět
Tento film ma jedinu ulohu: sposobit strach a pocit ohrozenia...je to cista xenofobia vytvorena pomocou roznych mixov vytrhnutych z kontextu!
Re: Film podporujuci xenofobiu
(Tree Ardy, 4.4.2008 21:54:09)
Odpovědět
... ja ja, že muslimové postavili spolu s Hitlerem nějaké divize, to je vytržené z kontextu... že smí bít své ženy, to je vytržené z kontextu... že je Mein Kampf bestseller v muslimských zemích, to je vytržené z kontextu... Hadith Sahih Muslim (41:6985) - "Allah's Messenger [...] saying: The last hour would not come unless the Muslims will fight against the Jews and the Muslims would kill them" je vytržené z kontextu... vypalování koptských modliteben i útoky na synagogy jsou vytržené z kontextu... zabíjení náhodných buddhistických zemědělců a učitelů v thajsku je vytržené z kontextu... přidrátování výbušnin k duševně postiženým a jejich exploze na tržištích v Iráku jsou vytržené z kontextu... vraždění vesničanů al Kaidou v Afghánistánu je vytržené z kontextu... vraždění v Darfuru je vytržené z kontextu... verše meče, které díky abrogaci přepisují verše mekkánské, jsou vytržené z kontextu, vlastně celý korán je vytržený z kontextu a muslimové jsou taky vytržení z kontextu a to je základ celýho problému. Nažeňte je zpátky do pouště a nechte je tam žít podle pravidel z roku 800, když se nechtějí přizpůsobit pravidlům z roku 2000 - a bude po problému.
Re: Film podporujuci xenofobiu
(Lugundum, 6.4.2008 13:46:52)
Odpovědět
To je takovy hloupy vykrik do tmy, na ktery nema snad ani smysl reagovat. A tu xenofobii tam siri muslimove sami :)
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Mirek, 3.4.2008 13:06:52)
Odpovědět
http://www.sme.sk/c/3807902/Rusko-Do-predaja-organov-kosovskych-Srbov-bol-zapojeny-aj-terajsi-premierThaci.html
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(jirkan011, 6.4.2008 20:04:22)
Odpovědět
Je mi opravdu spatne z nejvetsi svetove sekty. Vetsinou nesouhlasim s ochranci zvirat, ze psi a prasata maji mozek a rozum, ale bohuzel, ve srovnani s urcitymi lidmi, vedou kontumacne.
Zdravím, právě jsem dopsal:

http://vpravo.blog.cz/0804/antifitna-z-iranu

Beran
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Seehank, 3.4.2008 13:40:09)
Odpovědět
Tento clanok je cisty predpokladam ze americky grc, kde povystrihovali vsetko mozne co islamisticki extremisti kedy povedali ... islam vobec nie je o nasili alebo zabijani ... Z tohoto videa je mi na grc ako z totalne nechutnaj rasovo motivovanej diskriminacie a montazi ... Nie som onoho vyzannia som proste len slovak nic specialne, ale toto video je totalne jednosmerne zamerane a je mi z naho fakt zle... Asi spravim video o USA a stovkach vojen, ktore vidli z neozbrojenimi narodmi, kde vyvrazdovali ludi len kvoli tomu aby mali vojnu ako sami na seba spravili teroristicky utok a ako vyvrazdili niekolko 1000 vlastnych obyvatelov, ako potom totalne odobrali slobodu vsetkym americkym obcanom a nadalej napadaju narod za narodom ... TO JE SVETOVLADA! Ale tu nikto nevidi lebo je vykreslovana ako Boj proti Terroru ... kktina, terror je vymysel CIA ... proste je mi z celeho tohoto videa a uz aj tejto stranky totlane zle ...
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Phoenix, 4.4.2008 14:11:49)
Odpovědět
Rasove motivovane a dal uz jsem Vas vylev necetl. Jaka ze jsou to rasa, Ti muslimove?
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Tree Ardy, 3.4.2008 15:16:40)
Odpovědět
tak tak, s paranoiou je to těžké, že? Nezapomínejte na medikaci, trochu se vám uleví.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Eva, Kanada, 4.4.2008 4:27:21)
Odpovědět
Takova videa jako tady navrhujete vyrabeji arabove po stovkach. To jste nikdy nevidel jejich propagandu? Podivejte se kuprikladu do MEMRI (google) a pak si stezujte.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Dina, 4.4.2008 18:08:04)
Odpovědět
seehank
takova nenavist k Zapadu a anglicky znejici nick? Ze by schizofrenie?
Kde to beres, ze zde nemame svobodu? Urcite vetsi, nez v Evrope--ten film Fitna zde zadne velke vlny nenadelal, zadny znamy politik se k filmu nevyjadril, zde je zatim svoboda slova vetsi, nez u vas. Tak se neboj, jestli bude svetovlada USA, budes mit vetsi svobodu.:-))
A ze USA vlada zinscenovala 9/11, to si muze vymyslet jen nejaky borec, ktery si nechce pripustit, ze jeho islamsti bratri jsou zbabeli vrazi.
Uz od zari 2002, kdy president Bush prosadil rezoluci 1441, byly podminky pro valku nebo spolupraci stanovene, jenze je nikdo nebral vazne. USA v UN jasne prohlasily, jestli se Saddam nepodrobi inspekcim, bude se to resit vojensky. Ja nevim, co je na tom tak tezkeho pochopit, nekdo je holt natvrdly.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(WLK, 7.4.2008 15:07:30)
Odpovědět
STOP ISLÁMU.BRAŇME SVOU SVOBODU A ZASTAVTE ISLAMIZACI!!!!!!!
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(karel.scorpion, 7.4.2008 19:10:35)
Odpovědět
Tak tenhle film ukazuje naprostou pravdu. Oni nesnáší naší svobodu, židy. Tyhle lidi by se měli střílet: " jo tak terorisickej útok?" šup kulka do hlavy. Ty co si myslí, že sou války k ničemu a že by všichni měli žít v míru?! To sou idioti. Pokud tu nebude něco čeho se budou bát, tak sem tihle zmrdi přídou vybijou nám naše rodiny. Opravdu to chcete? Zamysle te se, zpřísněme imigrační politiku, obnovme trest smrti.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Mrs. freedom, 8.4.2008 22:00:23)
Odpovědět
Islám je zlo...Šířilo se zprvu potichu ale ted se to už přehlížet nedá..Bojujme za naší svobodu..bojujme proti Islámu a jeho neetické a kruté ideologií..
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(piko-88, 7.4.2008 4:32:41)
Odpovědět
staci prist na slovensko do Piestan tam to ovlada islam!!!!a mi stym uz nic nespravime!!smutne...
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Krystýnková, 12.4.2008 13:38:21)
Odpovědět
Neni mi jedno jak se ti 2 bratři k sobě hovaji
MARANATA
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(jarda, 11.4.2008 10:38:24)
Odpovědět
Snímek není nic jiného než běžný kompilát klipů, které snad všechny byly vidět ve zpravodajství "oficiálních" agentur. Jako půvabné považuji zařazení popravy a uříznutí hlavy toho chudáka. Tento klip pustili do světa sami aktéři té hrůzy. Klipy jsou proloženy citáty z veřejného zdroje. Tedy není na něm "nic" nového. Za pozornost a zamyslení stojí ovšem:
1) reakce "EU aj. politiků" = posránků, kteří to chtěli zakázat aniž věděli co je předmětem snímku. Oni zadělávají svou politikou na budoucí masakry v Evropě, jen nejsem schopen odhadnout kdo koho bude a jak moc masakrovat až to začne a kdo nakonec provede ten poslední vítězný.
2) "nereakce" muslimů. Vždyť je to vlastně propagace těch největších radikálů z jejich středu. Oni vyrábějí ještě drastičtější snímky. Viz klip s popravou. Jim se to vlastně hodí do krámu. Oni by to nevyrobili lépe
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Fitna- vysoká kvalita, 4.8.2008 21:28:21)
Odpovědět
Zdravim všechny příznivce tohoto fimu a přinášim odkaz na velmi kvalitní a co do MB dostupnou verzi. Stahujte a šiřte tento film.
Fitna:
- http://www.politikacz.nazory.cz/
- 2 link: http://www.politikacz.nazory.cz/download.html
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(indy, 3.9.2008 12:12:30)
Odpovědět
Je to necivilizovaná sebranka vraždících maniaků ve jménu boha - pokud budeme tohle tolerovat a přihlížet bezdůvodnému týrání a vraždění budeme vinni i my sami...
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(White Warrior, 11.12.2008 8:02:48)
Odpovědět
iFUCK ISLAM. iFUCK ALLAH. iFUCK MOHAMED. iFUCK JIHAD. iFUCK ALL WHAT IS ARABIC AND NEGRO-ISLAMIC. iFUCK THE FUCKING QUORAN AS WELL!!
LONG LIVE WHITE EUROPE!!
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(polina, 23.12.2008 15:35:37)
Odpovědět
moje nabozenstvo je Islam...
ano,uci ma mnohym veciam...
napr.pomahat chudobnym,spravat sa lepsie k svojim bliznym /vstekym/, dakovat Bohu kazdy den.... mam rada svojich bratov a sestry muslimov, mam rada svojich nemuslimskych pribuznych,kazdy usmev ma pre mna rovnaku hodnotu,ci od muslima ci nemuslima...
TAK AKO JE TO MOZNE?
ZAMYSLI SA!!!
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Jan H., 20.11.2009 1:13:25)
Odpovědět
Tvoje "svata kniha" obsahuje i pozitivni casti. Vyzvy k nenavisti, nesnasenlivosti, ostouzeni, unosum, muceni a vrazdeni vsak ve tvoji "svate knize" jsou, dokonce na vicerych mistech. To je prosty fakt, ktery si muzes v ni kdykoli overit. Je to jedine "nabozenstvi", ktere obsahuje tak negativni rysy. Nekteri proto veri, ze je od Dabla...
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(člověk, 3.9.2009 4:06:28)
Odpovědět
Jak tak na to koukam tak v těch arabských zemích asi psychiatrická léčebna se zvýšenou ostrahou nebude. Ale potřebovali by to jako sůl. kdyby šířily alespoň něco užitečného. - podníkání, atd.
Jestli ten korán tak milujou, tak at si ho aj sežerou. ja jim tom neštuduju a klidně bych to popřípadě použil jako hajzl papír. a ty jejich ženské by s tež mohli normalně oblíct ryfle, tryčko.. a ne nějake to čarne prostěradlo jak kdybi šli po frmolu z mrtvolky (hřbitova).mame tu je jako lazenaky, ale co znam na vlastni kuži, tak sou radi že tu mame nakupni sklepy, a maj si tu kaj vylečyt sedinku. tk že muj nator: NADA ZATAPIT S KORANJEM ? DA, NADA ZATAPIT!!
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(dr., 20.11.2009 1:05:41)
Odpovědět
Kde je to vyse uvedene "Vyjádření webu liveleak.com k odstranění filmu"?
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(xyz, 27.12.2009 18:54:47)
Odpovědět
to co je zde obsaženo v tomto přispěvku je pro každého myslícího evropana velké varováni jsem rád jak dopadlo referendum ve švícarsku
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(SASA, 25.12.2009 10:30:15)
Odpovědět
Demokracie je největší slabinou států, kde je prosazována a respektována. Islamisti si jsou toho vědomi a v plné míře toho zneužívají pro šíření svého učení.
Zkuste postavit kostel např.v Íránu. Za každou mešitu postavenou v neislámské zemi jeden kostel, nebo synagogu v islámské zemi. Byli by také tolerantní, tak jak to požadují u nás (Evropě)? Proč musí turisti na dovolené chodit patřičně ustrojeni, ženy dlouhé sukně, zahalené paže apod., aby se vyhnuli útokům těchto fanatiků a muslim u nás se nemusí nijak omezovat? Jinak by byla porušena jeho svoboda projevu, náboženství atd.
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Mirek, 5.9.2010 22:47:51)
Odpovědět
Tohle to video mi otevřelo oči.
Nikdy jsem si to až tak moc neuvědomoval ale to co tam plácali ty opice v ručníkách dokáže člověka opravdu namíchnout.
Chce to opravdu něco dělat třeba protestovat nebo tak něco prostě nepouštět sem ty islámský zmrdy.
Pokud to bude nutné tak doufám že český národ povstane a bude se proti těm čůrákům bránit.
Vždy v minulosti se proti nim bílá rasa ubránila tak proč bychom to nezvládli znova!
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(Ada, 31.7.2011 21:40:19)
Odpovědět
prosim Vas, takuto trapnost zlepi hociaky amater...jedinym nebezpecenstvom pre ludi nie je islam, ale ludska tupost a obmedzenost, ktora hadze vsetkych do jedneho vreca a vytrhava veci z kontextu...ja nadelim ludi na moslimov a nemoslimov, veriacich a neveriacich, ale rozumnych a blbcov, co si nevidia dalej od nosa...ti su nebezpecenstvom a to nielen pre europu, ale pre cele ludstvo...
Re: LiveLeak film Wilderse odstranil. Eurabia.cz ho má i s českými titulky
(zuzana, 18.10.2011 20:30:55)
Odpovědět
je to pravda! proč my - pokrokoví - máme všem dávat neomezenou svobodu, když tím víc mají šanci zabíjet!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama
www.antimesita.eu
Průzkum
Multikulturní obohacení polygamií ? Nová italská ministryně pro imigraci, Cécile Kyenge Kashetu, původem z Konga, se v italské vládě postavila za legalizaci polygamních manželství a Církvi doporučila se přizpůsobit se reálnému světu. Co Vy na to?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď