reklama
reklama
"Sluší se, aby žena žila pod botou muže" (Turecké přísloví)
Vkládání komentářů je povoleno jen zaregistrovaným čtenářům

Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž

Autor: Redakce | Publikováno: 28.11.2007 | Rubrika: Krátce
Ilustrace

Řádění mladistvých přistěhovalců nabírá na síle a pokračuje už třetím dnem. Pouliční bandy jsou dobře organizované, některé mají k dispozici i střelné zbraně. Několik policistů bylo postřeleno, celkem bylo ošetřeno 120 z nich.

Minulou noc se také násilí přelilo do dalších francozských měst. Auta hořela například v jihofrancouzském Toulouse. Kromě automobilů hoří obchody, popelem lehla i knihovna.

Francouzská ministryně vnitra Michele Alliot-Marieové tvrdí, že jsou násilníci organizovaní. Francouzský prezident Nicolas Sarkozy svolal kvůli násilnostem mimořádné zasedání vlády.

Francouzský premiér zase nazval výtržníky zločinci a řekl, že udělá vše pro to, aby se co nejrychleji obnovil pořádek. "Ti, kteří střílejí na policisty, ti, kteří ubijí policisty málem k smrti, jsou zločinci a musí s nimi tak být i jednáno," řekl Francois Fillon.

zdroj: aktualne.cz

reklama
1454 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(Pavel Chramosta, 28.11.2007 22:41:11)
Odpovědět
Pro autora : ziji v Parizi a jsem ve Francii jiz skoro 40 let. Ten vas kratky clanek se mi nelibi. Ty udalosti, které se ted odehravaji na predmesti Parize se nedaji tak uplne banalyzovat jenom jako muslimské. Je to trochu hlubsi.
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(jj, 29.11.2007 13:12:18)
Odpovědět
Braiwashed?
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(jj, 29.11.2007 13:15:53)
Odpovědět
Brainwashed* (PS:nejste vy od té Chramostové? to by vysvětlovalo vše)
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(Pavel Chramosta, 29.11.2007 17:41:32)
Odpovědět
Mate jeste jiné slovo v zasobe z anglictiny, nez to co pouzivate? Hezka uroven diskuze. blahopreji
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(12345, 28.11.2007 23:49:51)
Odpovědět
to by ste od nich chceli moc..
ostatne, aká analýza môže byť hlbšia ako poukázanie na nepokoje v Paríži a ich asociácia s nejakým veršom stredovekej knihy, ktorá určite za to môže najviac (a pre mnohých jedine ona?)

ináč, zaujímalo by ma - čo to znamená "hlbšie"? mohli by ste popísať čo sa tam deje? z Vašej perspektívy? vážne..
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(Pavel Chramosta, 28.11.2007 22:44:48)
Odpovědět
Jeste pridam : nelibi se mi vas vyraz "mladych pristehovalcu". Tady jste spatne informovani, nebot ti co radi v ulicich a pali auta a bojuji s policii, nejsou zadni pristehovalci. Jsou to Francouzi z 90% : deti pristehovalcu.
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(daniel, 29.11.2007 10:23:04)
Odpovědět
Není jedno, zda jsou to děti přistěhovalců nebo ne? Samozřejmě by bylo asi trefnější napsat "muslimská mládež". Ale to by někdo okamžitě napadl. Navíc, že to jsou muslimové můžeme předpokládat, ale pokud to sami neřeknou, je to stále jen domněnka. To, že jsou barevní, je jako obvykle vidět na první pohled. Proto jsou - bohužel - mnohem snáz po ruce rasistická třídící kritéria.
Mimochodem, opět se setkáváme s tím oblíbeným názorem "můžeme za to v podstatě my (Francouzi) že jsme se o ně lépe nepostarali". Velmi levicové a velmi zcestné. Nemyslím, že se někdo stará například o asiaty lépe než o jiné imigranty z exotických zemí. Je to tak, že oni jsou schopní a hlavně ochotní se o sebe postarat sami - intergují se a pracují. Nevidím důvod, proč by tenhle model neměl fungovat i u jiných imigrantských skupin.
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(jj, 29.11.2007 13:14:48)
Odpovědět
levice prostě miluje parazity,kriminálníky a teroristy - čím víc jich je ,tím lépe ,protože levice by bez nich velice rychle odešla na smetiště dějin
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(Pavel Chramosta, 29.11.2007 17:48:31)
Odpovědět
Ja s vami naprosto souhlasim co pisete. Jenom jsem reagoval,na to, ze ti co delaji ted problémy na vzdalenych predmestich Parize nejsou zadni mladi pristehovalci, ale z 90% majici francouzské obcanstvi a navic narozeni zde, ve Francii. Jinak mate pravdu co se tyka Asiatu, vicemene ziji mezi nimi, jsem na jihu Parize, kde jich je nejvice. Ale jak rikam, souhlasim s vami, jenom nemam rad, kdyz se pouzivaji demagogicka tvrzeni, to neslouzi nikomu.
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(12345, 28.11.2007 23:51:39)
Odpovědět
viete až do koľkej generácie ste museli mať čistý rodokmeň, aby ste neboli v Tretej ríši označení za žida? pri takom rozmýšľaní je to označenie z článku v poriadku..
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(Eva, Kanada, 29.11.2007 3:24:30)
Odpovědět
Francouzi plati predevsim za to, ze problemy dlouhe roky zametali pod koberec. Ano, jsou to deti pristehovalcu, nekteri z nich dokonce i vnuci. Snaha o integraci mela nastat uz v sedesatych letech, kdy se Maghrebane zacinali usazovat ve Francii. Nikdo ovsem nepocital s tim, ze islamska propaganda naplno rozhori ohen, ktery doutnal po dve generace. S prilivem novych pristehovalcu z byvale kolonialni Afriky dnes predmesti pretekaji nezamestnanymi a nezamestnatelnymi.

Diky stupidnim zakonum, ktere temer znemoznuji zbavit se nevhodnych zamestnancu se podnikatele vyhybaji riziku zamestnavat mlade lidi, ktere v pripade potreby nemohou vyhodit. Nezamestnanost mladych neni jen problemem predmesti protoze postihuje temer vsechny socialni vrstvy. Rozdil je pouze v tom, ze rodili Francouzi nezapaluji auta, skoly a knihovny.

Loni se predchozi vlada snazila reformovat zakon prace ale ustoupila pred hnevem davu. V podstate Francouzi sklizi co zaseli. Budiz jejich stupidita varovanim ostatnim Evropanum.
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(Esmeralda, 29.11.2007 9:25:33)
Odpovědět
dobre, lebo nebárs...
ak si Francúzi spomenú na Simona de Montfort.. potom budú mať za chvíľku po probléme.. ale bude to dakus mokré...
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(Jejda, 29.11.2007 11:15:15)
Odpovědět
Když bylo dobyto jedno z odpadlických měst, jistý šlechtic. vojenský velitel akce, se údajně dotazoval vysokého hodnostáře náboženské obce (vrchního ideologa), jak má v dobytém městě rozeznat pravověrné obyvatele a odpadlíky. Ideolog neváhal a rozhodl prý takto:
„Pobijte je všechny, bůh pozná své věrné.“
Město bylo dobyto r.1208, jmenovalo se Béziers, vojenským velitelem vyhlazovací akce byl Simon de Montfort. Roztomilým duchovním vůdcem vyvražďování byl Arnaldus Amalrich, opat z Citeaux. Ztráty na městském obyvatelstvu : 20 000 lidí
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(Pavel Chramosta, 29.11.2007 17:50:44)
Odpovědět
Souhlasim absolutne s tim, co pisete. Je to tak.
Re: Muslimské násilí se šíří i mimo Paříž
(., 29.11.2007 11:56:13)
Odpovědět
3 generace zpět.
Ze vas bavi pisat hluposti do komentarov.
(Tomas, 29.11.2007 13:47:49)
Odpovědět
Az mi rozum zastava. Muslimovia su krysy a treba ich vsetkych zabit. Smrt satanovmu spolku. Pre kazdeho povraz alebo gulku.
Re: Ze vas bavi pisat hluposti do komentarov.
(12345, 29.11.2007 15:32:57)
Odpovědět
máš pravdu, rozum ti zastáva...
ale v garde ho nepotrebujú, nie?
Re: Ze vas bavi pisat hluposti do komentarov.
(Hellmarchhell, 3.12.2007 14:25:44)
Odpovědět
lepsi garda nez turban na hlave, pane uzitecny idiote !
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama
www.antimesita.eu
Průzkum
Multikulturní obohacení polygamií ? Nová italská ministryně pro imigraci, Cécile Kyenge Kashetu, původem z Konga, se v italské vládě postavila za legalizaci polygamních manželství a Církvi doporučila se přizpůsobit se reálnému světu. Co Vy na to?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď